zondag 21 februari 2010

Siggie's en logeren.

Ik mag deze week niet klagen. Kijk maar.P1050380



Een mooie vis uit Hamburg/Duitsland.



Mijn sterrenbeeld het kan niet beter.



P1050379



Bloemen van Rosa uit Westerlo/Belgie.



P1050378_4



En violen van  Sylvia uit Zuid Scharwoude.



5 siggie's in 1 week prachtig toch allemaal bedankt.



Vanavond komt onze loge voor een paar dagen.



Dus een paar dagen niet quilten maar alleen maar kletsen een bezoek aan het zwembad en wat er nog meer voorbij komt.



Heerlijk toch zo'n kleine kwek.



De zon schijnt hier de we kunnen vandaag genieten. Wordt het dan toch eindelijk Lente ?????



Ik verlang er naar het kan mij niet snel genoeg gaan.



Fijne dag nog allemaal.



Groeten Marga



3 opmerkingen:

Erica zei

Leuke siggies heb je gekregen Marga. Mij lijkt siggies sparen èrg leuk maar ik heb nog zoveel andere dingen te doen......tijd hè, of liever gezegd: gebrek daaraan!

Chris zei

Heerlijk zo'n paar dagen een klein kwekje om je heen. Genieten is dat! Mooie siggies weer Marga.
Groetjes, Chris

Annelies.H. zei

Mooie siggies heb je gekregen, je bent er heerlijk actief mee.
Heb je al een idee hoe je ze gaat verwerken?
Gezellig dat je een logé krijgt, lekker van genieten.
Groetjes Annelies.