donderdag 11 februari 2010

Grote quilt

Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.



Dat klopt helemaal.



Ik had een vierkant gemaakt van het dronkenmanspad en dacht daarin het marinierskompas te plaatsen.



Maar ja denken en doen verschillen van elkaar want het paste niet en dat was een tegenvaller.



Dus toen moest ik naar een oplossing zoeken.



Ik heb smalle bruine banen langs het dr. pad gezet en dacht even snel de andere kant aan het kompas te zetten.



Het heeft echt een hele dag geduurd voor alles op z'n plek zat en het voor mij goed genoeg was.



Voor de zekerheid heb ik de naad aan het kompas geregen want ik heb geen zin in nog een dag knoeien.



Vandaag wil ik het eraan stikken met de machine en de hoeken afwerken om de rest van de quilt weer met de hand te doen .



P1050360_5





























Ik denk dat het aardig gelukt is als je het anders zien hoor ik het graag.



Dit wordt in elk geval het midden van de quilt en ik denk dat ik hem met de punt naar boven op het bed leg.



En dan maar kijken hoe ik er verder mee ga.



Jullie horen van mij.



Fijne dag nog.   Marga



2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Aardig gelukt? HELEMAAL GOED gelukt!!!

Annelies.H. zei

Wat mooi Marga, echt gaaf, dit is prachtig werk, deze quilt krijgt vast een heel mooi plekkie in huis, als hij straks helemaal klaar is.
Dag,dag Annelies.H.