dinsdag 2 februari 2010

Lukt het nu?

P1050790_7



Ja het is gelukt maar vraag me niet hoe?



Een nieuwe comp. ik vind het maar niets het is echt wel wennen.



Er ligt een papier naast me waar op staat hoe het moet dus is het een kwestie van oefenen.



Afgelopen week heb ik zo het een en ander gedaan.



Weer een slaapzak voor de pop gemaakt voor onze kleinste kleindochter want haar grote zus heeft er ook een.



P1050031_3 En zeg nou zelf voor zo'n glimlach doe je alles.



Het is een prachtig dametje die weet wat ze wil



lekker begint te kletsen maar aan lopen heeft ze nog geen zin.



Ook ben ik deze week bezig geweest met mijn grotebedquilt waar ik het marinierskompas in verwerk maar daarover de volgende keer meer.



Ik ben al blij dat het mij gelukt is deze foto's te plaatsen dus morgen oefenen we verder.



Fijne avond nog.     Groeten Marga



1 opmerking:

Chris zei

Fijn dat het nu gelukt is en het zal steeds makkelijker gaan hoor. Het is altijd even wennen met zo iets. Want een heerlijk meisje is dat, die snoet! Hoe oud is ze? Ze is vast heel blij met het slaapzakje.