woensdag 24 februari 2010

Award

Aword_voor_weblog_5



Van Inge kreeg ik deze week een Award.



Ben er blij mee want ik vind het fijn om door en met dit web-log meerdere mensen te leren kennen en af en toe is een mailtje te sturen.



Inge heeft me ook op weg geholpen met mijn web-log omdat ik er maar niet uit kwam hoe ik een namenlijst aan mijn blog kon toevoegen.



Dat is er ook de oorzaak van dat ik de Award niet door kan sturen zoals het hoord.



Na veel proberen lukt het mij nog steeds niet om een naam te plaatsen waarop je kunt klikken en dan het web-log krijgt van die persoon.



Maar ik wil wel vermelden dat ik erg blij ben dat ik nu Inge  Chris  Annelies  Lida  Joke en  Yvonne  heb leren kennen.



Ik vind het altijd prettig om jullie blogs te lezen  iedereen heeft zo zijn eigen verhaal maar allemaal dezelfde hobby dat maakt mijn dag altijd weer goed dat heb ik soms nodig.



Dus heel erg bedankt  allemaal.



Wil nog wel even de vorderingen laten zien van de quilt voor Sophie.



P1050382 Er zijn inmiddels 205 blokjes genaaid maar het moeten er 260 worden dus nog even verder snijden en naaien.



Dit is mijn plekje op zolder waar ik afgelopen winter heel wat uren heb doorgebracht.



Er is ook wel een prachtige lege slaapkamer waar ik naar kan verhuizen maar het licht is hier zo prachtig elke zonnestraal ook in de winter valt door de ramen en dat wil ik niet graag missen.



En de nieuwste siggie's hangen boven mijn hoofd  toch ook heerlijk om naar te kijken.



Kon het niet laten want als de vierkantjes klaar zijn kan het puzzelen beginnen. Al vast een proefje gemaakt de zoldervloer is groot genoeg.



Ik zal t.z.t. laten zien wat de uiteindelijke keuze is geworden.



Groeten MargaP1050385_3



O ja en dit was de loge van de afgelopen dagen



met de hoed van oma zoals "ze dat zegt"  durf ik wel onder de douche.



P1050630



5 opmerkingen:

Chris zei

Wij zijn ook blij dat we jou hebben leren kennen Marga! Het is zo leuk al die contacten en al die leuke dingen bij elkaar te bewonderen. Dit wordt ook al weer zo'n leuke quilt die je maakt. En wat enig, die siggies boven je hoofd aan de knijpers.
Je hebt natuurlijk heel erg genoten van je loge, dat kan niet anders met zo'n toet!

Yvonne aka sommeke zei

Heerlijk blogwereldje hé!
Geniet van je award, je hebt hem helemaal verdiend!

Annelies.H. zei

Gefeliciteerd met je Award Marga, je verdient hem, het is leuk en gezellig om bij je langs te komen, en je maakt mooie quilts, en ook heb ik leuk schilderwerk gezien van je, toen je lekker op vakantie was.
Dank je wel dat je hem oa.aan mij doorgeeft ik ben zeer vereerd, maar moet je ook wel vertellen dat ik hem al heb ontvangen, maar dat neemt niet weg dat ik het heel lief vind dat je aan mij denkt.
Wat een gezellig plekje heb jij op zolder, ik begrijp je keuze Marge, elk zonnestraaltje is heerlijk en welkom. Je rose hoekjes zijn gaaf, het wordt weer een mooie quilt. En och, wat een schattige foto van je loge.
Fijne dag Marga, hier is nu echt geen zonnestraaltje te zien
Annelies.

Inge Slaats zei

Marga, je hebt de award dubbel en dwars verdiend en het is je toch maar mooi gelukt om hem op je blog te zetten!
Je plekje op zolder ziet er gezellig uit, leuk idee van die siggies boven je hoofd. De quilt met driehoekjes gaat vast mooi worden en dat kleine meisje met jouw badmuts is een echt snoepie hoor, geweldig met die brede glimlach!
Ik zal je zo even mailen en proberen uit te leggen hoe je naam + link op je weblog kan zetten.
Groetjes,
Inge

Johanna Zweden zei

Hallo Marga wat leuk dat je nu ook een logje hebt, ga je zo meteen even bij mij erbij zetten.
Dank je wel voor je Award, ik ben er trots op, dat mensen mij de moeite waard vinden, om mij er een te geven, dat doet een mens goed, dat geeft een warm gevoel, vooral in dit koude Zweden.
hier heb je even hoe je door kan verbinden naar onze site, hoop dat je het snapt
als je je balk ziet, dan zie je een envelopje staan en aan de rechterkant daarvan en soort ketting als je daar op drukt, dan krijg je een http box, dan vul je de website in en dan komt er weer een box en dan vul je de naam in, en dan kan je meteen zo door naar onze site.
Wat een fris quiltje gaat dat worden, ben benieuwd.
Leuk je siggys zo te zien hangen, ik heb er nu meer dan 500 en ben druk bezig om ze in elkaar te zetten,
Groetjes Joke