woensdag 12 april 2023

Breirol en voorjaar.

                                De laatste  twee patroontjes van mijn breirol.

Het lukte mij altijd vrij gemakkelijk om de patroontjes van Annelein te breien.

Maar het patroontje van deze week is mooi maar " dat doe ik even" lukt niet.

Het regent vandaag behoorlijk  dus vanmiddag maar weer eens een poging wagen om het te breien zonder fouten.                                   

Gisteren was het Lente weer dus ben ik buiten te vinden of op de fiets.


En daar kwam ik weer straatmeubilair tegen.


Vorige week zag ik iemand bezig en nieuwsgierig als ik ben heb ik een praatje gemaakt en vragen gesteld.
Hij vertelde dat er totaal 400 schilderingen gemaakt zijn op grote en kleine oppervlaktes.


Een beetje fleur tussen al die grote grijze gebouwen maakt het allemaal iets vriendelijker.

Fijne week allemaal.
Ik ga nog een brei poging doen.
Groeten
Marga

7 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie breirol wordt het. Het lijkt mij tamelijk ingewikkeld. Mooie schildering.

Elizabeth zei

Alweer de laatste patroontjes van je breirol... Maar wat zijn ze mooi!
Nou, wat kijken we uit naar lente hè.. Het is tot nu toe halen en brengen, maar vandaag zijn er wel bijzondere momentjes. Gisteren was het ook lekker weer.
Volgende week schijnt het 19 graden te worden!

Dientje zei

Wat vrolijk, die tulpen op zo'n saai huisje. Succes met de breirol. Hopelijk is het nu goed. Groet, Dientje

Frederika zei

Het zijn wel supermooie patroontjes. Wat een leuk initiatief om de grauwe muren zo mooi te beschilderen. Ziet er prachtig uit.
Groeten Frederika

Floor zei

Ziet er allemaal moeilijk uit die breiwerkjes. Ik kan alleen recht en averecht breien hahaha, dus dan lijkt alles me heel moeilijk.
Die tulpen zijn prachtig. Vraag me wel af of er elk seizoen andere bloemen op komen.
Maar tulpen zijn natuurlijk altijd mooi, ook in de winter

miekequilt zei

En? Is het je toch gelukt? Ik denk van wel, want volgens mij ben je er handig genoeg voor.
En wat leuk dat je die mooie tulpen tegenkwam .

Willy zei

Ja, leuk zijn die schilderingen. Het zijn mooie tulpen. Hopelijk is het intussen gelukt met het patroon. Fijn weekend!