zondag 16 april 2023

55 Jaar.

Morgen is het 55  jaar geleden dat wij zijn getrouwd.

55 jaar met al z'n ups en downs en het geluk dat wij gezond zijn gebleven ook al gaan de jaren tellen maar het maakt toch dat wij heel tevreden terug kunnen kijken op al die jaren samen.


                 Het eerste kaartje  met lieve wensen is al aangekomen.

 Zaterdag hebben wij een Familie dag en kijken er naar uit want kinderen vanuit  alle windstreken bij elkaar krijgen is niet gemakkelijk en wij hebben ze al heel lang niet meer samen gezien.

55 jaar geleden had ik niet kunnen denken vandaag nog eens druk te zijn met het korter maken van een echte baljurk. 


Toch als die vraag van een kleindochter komt die in Mei examen Vwo gaat doen en voor al die examens eerst nog een schoolbal heeft kun je dat niet weigeren.


Aan de slag dan maar ook al is het niet de gemakkelijkste stof om mee te werken er gaat toch niets boven een gewone katoenen quiltstof het gaat me wel lukken.

Ik kan zo'n lieve hard studerende kleindochter met haar baantje bij de super niet teleurstellen. 


En dan is er nog het breipatroontje van afgelopen week.
Het was nog wel een dingetje maar uiteindelijk gelukt.


Een serie patroontjes om straks bij de andere rolletjes in mijn mandje te leggen.
Nog twee weken en dan is het klaar.
Ik vind het toch steeds weer een verrassing om van twee eenvoudige steken
recht en averecht zoveel mooie patroontjes te kunnen breien.

Voor iedereen een fijne week.
De zon gaat schijnen dus een goed vooruitzicht.
Groeten
Marga

9 opmerkingen:

Frederika zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Een hele fijne dag toegewenst. Geniet lekker van komende zaterdag. 🍰 ❤
Frederika

conny's quilts en creaties zei

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijks jubileum!

Tilly zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 55 jaar samen.
Hele fijne familiedag toegewenst en nog vele mooie jaren samen.
Groetjes Tilly

Dientje zei

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Nog veel jaren samen wens ik jou /jullie. Groet, Dientje

Floor zei

Nou, die blokjes die je breit is wel meer dan recht en averecht. Er moet tussendoor van alles gebeuren, lijkt me moeilijk.
Wat leuk dat je de jurk van je kleindochter korter aan het maken bent, ze ziet er straks vast prachtig uit.
Van harte gefeliciteerd met jullie 55 jarig huwelijksfeest!
Wat prachtig en gelukkig om zo lang samen te zijn geweest.
Ik wens jullie natuurlijk nog een flink aantal jaren geluk en gezondheid samen.

Willy zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 55 jarig huwelijk morgen. Ik wens je ook alvast een fijne familiedag toe. Mooi patroontje heb je gebreid, fijn dat het toch gelukt is. Met de jurk zal het ook wel goed komen.
Fijne week!

miekequilt zei

Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag. En dan nog steeds zo actief en creatief, zelfs een jurk van je kleindochter vermaken heb je zo gedaan.
Geniet maar van deze dag.
Lieve groet!

Elizabeth zei

Heel hartelijk gefeliciteerd, 55 jaar is niet niks! Hoeveel huwelijken stranden niet, of mensen komen allee te staan door overlijden...
Fijn om zaterdag met z'n allen bij elkaar te zijn, iets om te koesteren.
Leuk, die baljurk! En je bent nog jong van geest hoor!

Anita zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, een heel ding! Ik kom gauw weer eens koffie drinken
AnitaA