dinsdag 1 juni 2021

De geur van gras.

               Een paar weken geleden vertelde Mieke in haar blog over


                                                     dit boek.

Het was voor haar een lange zoektocht om te vinden wat ze zocht maar uiteindelijk lukte het haar toch en na het lezen van het verhaal was ze erg onder de indruk.

Dat maakte mij nieuwsgierig dus reageerde ik en vertelde op zoek te gaan naar het boek.

                               En die reactie  werd gelezen  door Floor.

Zij had het boek weten te bemachtigen en vroeg of ik het ook wilde lezen.

Dan is de deal dus gauw gemaakt en stopte de postbode vanmiddag dit


                                      pakketje in de brievenbus.

Lieve Floor bedankt voor jou snelle reactie. Als ik het boekje gelezen heb ga ik er zeker iemand anders blij mee maken.


Geniet allemaal van het mooie weer eindelijk schijnt de zon waar wij allemaal zo op gewacht hebben. 

                                                   Groeten

                                                    Marga

4 opmerkingen:

Floor zei

Het is je gegund Marga, geniet er van en ik ben benieuwd wat je er van vindt, en Mieke wil het ook graag weten.
Zelf vond ik er niet zo veel aan, hoewel het wel mooi geschreven is, maar smaken verschillen.
Groetjes,
Floor

miekequilt zei

Leuke actie van Floor. Ik zie dat hier de kaft om zit. Die zat bij mij helaas niet om het boek. Veel leesplezier !

Dientje zei

Zo gaat dat regelmatig of je bent lyrisch of je vindt er niets aan. Ben benieuwd naar jouw reactie, veel plezier met het lezen. Groet, Dientje

Willy zei

Veel leesplezier!