zondag 10 januari 2021

Terug.

 Even terug in de tijd want het is nu behoorlijk koud en dat was afgelopen augustus echt niet het geval. Wij stonden toen in Drenthe op een camping.

  De temperatuur was 30 graden of meer dus een heel verschil met de vorst en koude van dit moment.

Dat was ook de reden dat manlief en ik vaak s'morgens heel vroeg op pad gingen.

De opkomende zon de rust en een heerlijke temperatuur  zo vroeg in de morgen was geweldig. Ook de dieren die je tegenkomt zie je overdag niet vaak.

Maar wat ik nog nooit eerder in een toilet gebouw op een camping gezien heb was dit.

                                              

                                                     Een quilt.

                                             Zo mooi gemaakt.


                       Ik heb er met bewondering naar staan kijken.



De quilt was gemaakt door de partner van de eigenaar.
Helaas heb ik haar niet ontmoet.

Maar zo'n mooi werkstuk heb ik nog nooit op een camping  zien hangen.

Fijne week.
Marga


10 opmerkingen:

Floor zei

Ooooh, wat een prachtige quilt! En dat zo maar op de camping, zodat iedereen er aan kon zitten.
Maar wel een reden om heel vaak naar de wc te gaan :-)
Heerlijk hè, zo'n zomerfoto, verlang er nu al naar. Hopelijk kunnen we dan weer van alles genieten.

Marjan zei

30 graden....pfff, dat is warm. Al is het nu wel moeilijk voor te stellen hoe het voelt. Leuk dat je ons even mee terug neemt naar de zomer.
Zo'n mooie quilt op de camping, wat een verrassing, ik kan me goed voorstellen dat je daar heerlijk van hebt genoten.

conny's quilts en creaties zei

Wat een verrassing in het toiletgebouw, wat een prachtige quilt.

Anoniem zei

Wat een luxe om op een campingtoilet zo mooie quilt te zien.

miekequilt zei

Wat een prachtige quilt. Heb ik ook nooit eerder gezien. Voor ons als quiltster is zoiets natuurlijk wel erg leuk.

Rosie zei

So beautiful. I love her choice of colors and her quilting is outstanding!

Elizabeth zei

We kunnen het ons bijna niet meer voorstellen hoe warm het was afgelopen zomer hè... Zondag keken we foto's vanaf onze mobiel op het grote scherm, en toen kwam die gedachte ook steeds boven.
Groot gelijk dat jullie er 's morgens vroeg er nog even op uit gingen...
Een quilt in de toiletruimte, oh... nee... ook nog nooit gezien... Wat bijzonder!
Je zou er bijna een briefje bij prikken waarop je schrijft hoe mooi je dit vindt...

Conny's-blog zei

Wow die is mooi zeg en zo vreselijk mooi door gequilt ook................liefs.Conny

Willy zei

Een bijzondere plek voor een quilt. Jammer dat je haar niet gesproken hebt over jullie hobby. Ik verlang al wel weer naar een beetje warmte, maar 30 graden hoeft nu ook weer niet.
Groetjes!

Patricia Hristov zei

Ik wil Della taylor bedanken voor een leenwaarde van € 40.000 voor mij. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103