woensdag 1 maart 2023

Ruimte voor.

                Er is nog ruimte in mijn mandje voor een extra rolletje.


           Ieder week plaatst Annelein een  nieuw patroontje op haar blog.


                                  Dit zijn de laatste twee patroontjes.


Zo leuk om te doen en het wordt het al een aardig rolletje.


Voor de avonduren ben ik aan iets anders begonnen.


Met een goede lamp en vergroot gedeelte gaat het lukken.
Grijs linnen en rood borduurgaren was nog in huis.
Een gratis patroon van Linen and Threads uit 2020.
Toen opgeslagen en nu heeft manlief het voor mij geprint.
Ik kan weer even verder.

Overdag met de mandjes quilt aan het afwerken.
Dat worden plaatjes voor een volgende keer.

Groeten
Marga

 

9 opmerkingen:

Frederika zei

Dat is een leuk borduurwerk.Jij bent ook veelzijdig.
Voorlopig nog niet vervelen dus.
Groetjes Frederika

Floor zei

Er is nog plek in je mandje voor nog zo'n leuk rolletje.
Maar... je kunt ook als het vol is een groter mandje kopen hahaha!
Leuk toch zo alles met een jaartal er op.
Je bent weer aan een schitterend borduurwerk begonnen.
Vind ik altijd zo mooi alles van één kleur.

Dientje zei

2 leuke projecten. Veel succes. Groet, Dientje

Marjan zei

Wat een leuke ajourpatroontjes, dat wordt een mooi rolletje!
Het borduurwerk ziet er schitterend uit, ik snap goed dat je er zin in hebt; veel borduurplezier Marga.

Coby Breitner zei

Prachtig, helaas ik kan niet breien. Borduurlap ook zo mooi!
Fijne dag Coby

Tilly zei

Weer een paar leuke projecten Marga. Vind het borduurwerk erg mooi,
veel succes met de loeplamp.
groetjes Tilly

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke projecten!

Elizabeth zei

Je hebt een goede smaak, Marga... Wat een prachtig breiwerk en natuurlijk past het rolletje nog wel in het mandje. Mijn mandje liep bijna over van rolletjes, maar de kat vond het wel een lekker bedje en ging er steeds op zitten. Kon ik alles weer wassen... Sindsdien liggen de rolletjes in de kast:)
Moedig hoor om aan zo'n groot borduurwerk te beginnen, maar het is schitterend!

Tineke zei

Mooie projecten, vooral de meeklap.
Liefs van Tineke