zondag 29 november 2020

Lekker en lief.

                           Zoals ieder jaar is het mijn taak om gevulde speculaas te bakken.

                                   Zelf spijs maken van pure amandelen is toch lekkerder.

                            Niks mis met de kwaliteit uit de supermarkt maar ik ga voor puur.


                                                                         En het smaakt. 
                       Door manlief geproefd en goed gekeurd dus is deze al smakelijk opgegeten.
Voor volgende week nog een keer aan de slag want als Sinterklaas komt moet er toch wel speculaas zijn.

                                                             En nou denk je wat is dan lief.


                                          Nou deze die kreeg ik vanmiddag van  Mieke .
                                Ze was blij met mijn uitleg voor het maken van een kubus.


Zo leuk.
Ik denk dat de postbode niet vaak zo'n enveloppe tegenkomt.
Het idee vind ik geweldig.


Op de achter kant staat aangegeven wat beter kon tijdens het piano spelen.

Of dat gelukt is weet ik niet maar de kaart die gemaakt is van stofjes van de kubus is wel heel erg lief.
Die laat ik de volgende keer zien want ben vergeten er een foto van maken.

Heel fijne week allemaal.
Groeten
Marga

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooie speculaastaart. Knap dat je die zelf bakt.
Ik vond een stapel pianoboeken van vroeger en daar maak ik enveloppen van. Zonde om te laten liggen.
En dankzij jou was de kubus een fluitje van een cent.

Floor zei

Ja, Mieke stuurt altijd leuke kaarten, en ook originele enveloppen.
De kubus heb ik bij haar al gezien, prima gelukt.
Jullie hebben vast je buikje rond gegeten aan die speculaas.

Marjan zei

Gevulde speculaas, mmmm. Goed dat jullie even getest hebben (of was dat een excuus😉?)
Wat een schitterende envelop! Een heel speciaal papier, die misschien wel net zoveel waard is als de vulling.👍🏻

Anoniem zei

O, dat ziet er lekker uit. De kubus was bij Mieke heel goed gelukt. Het is een leuk ding.

Elizabeth zei

Dat vind ik echt knap om zelf spijs te maken! Natuurlijk wil de hele familie daar van proeven.
Jij ook al zo'n muzikale envelop en mooie kaart? Oh, Mieke heeft haar hele pianoboek 'verscheurd'.... Werd jij er ook zo vrolijk van?

Willy zei

De kubus heb ik bij Mieke nog niet gezien, maar de envelop die ze stuurde is al leuk! De taart ziet er heerlijk uit!

Health is Wealth zei

Apna Showroom Designer Baby Girl's Cotton Fancy Skirts Combo - (Pink Color, 0-6-12-18-24 Months 2-3-4 Years)
Apna Showroom Designer Baby Girl's Woolen Sweater Skirt Frock Dress (for 18-24 Months) (kvjjvkvj_Rose_227))
Apna Showroom Kid's Cotton Fancy Decent Look Loafer Socks Combo Set (2-7 Years) - Pack of 6 Pair
APNA SHOWROOM Baby Girl's Frock Knee Length Dress 18-24 months
APNA SHOWROOM Baby Girl's Frock Knee Length Dress 18-24 months
APNA SHOWROOM Baby Girl's Frock Knee Length Dress 18-24 months
APNA SHOWROOM Baby Girl's Frock Knee Length Dress 18-24 months
APNA SHOWROOM Baby Girl's Frock Knee Length Dress 18-24 months