zondag 13 oktober 2019

Lang geleden.

Het lijkt wel een begin van een sprookje maar dat is het niet het ontbrak mij de afgelopen maanden gewoon aan zin, energie en ach zoveel had ik niet te melden.
De afgelopen winter ging het niet zo goed met mijn lijf en was de zin in handwerken ver te zoeken.

Langzaam maar zeker nu het kouder wordt krijg ik meer zin om draad en naald op te pakken en is het mij gelukt om weer verder te gaan met mijn Familie rol.


Jongste dochter met haar man en de kinderen zijn nu ook vastgelegd.

Een vakantie naar Zweden wat wij zo graag nog eens willen doen zat er dit jaar niet in want wandeltochten maken lukt nog niet.
  Toch is het ook prettig om in eigen land rond te kijken en fietstochten te maken.
Onze eerste week ging naar Zuid Limburg.

Zomaar een weekje geboekt op een kleine camping om Maastricht en Valkenburg te bezoeken.

En dan op zondagmorgen



staat er buiten op een tafel deze verrassing.



Geweldig dat was ons nog niet eerder overkomen en het smaakte voortreffelijk.

En als het weer buiten wat minder was had ik tijd en rust om verder te gaan met mijn rol.




Het was geweldig leuk om al die verschillende patroontjes te borduren.




De Familie vast leggen op een rolletje.



En als laatste de datum en mijn letter want voor meer was er geen plaats.

Nog op zoek naar een standaard om op te rollen en dan krijgt het een plekje bij de rest van mijn brei/bordduurrolletjes.

Toch wel fijn dat er weer iets af is er weer ruimte komt voor het afmaken van het volgende project.

Mijn mandjes quilt!!!!!!

Fijne week.

Groeten
Marga

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat leuk om zo’n ontbijt te krijgen. Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Heel attent van ze.
Je borduurrol wordt prachtig. Lijkt me enig om ook eens te doen, maar ik heb nog zoveel liggen wat ik wil doen. Dus dan geniet ik maar van de foto’s op jouw blog.

Floor zei

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat jullie er een weekje tussenuit zijn geweest.
Lekker wat fietsen en ontspannen met je handwerk.
Leuk dat de rol nu af is en dat ie een plaatsje krijgt in je huis.
Zo mooi dat de hele familie er op staat.
Nu weer verder met de mandjes. Ook altijd leuk om mandjes te maken.
En dat ontbijtje ziet er heerlijk uit!

Marjan zei

Hai Marga. Fijn dat je weer terug bent!
Reuze naar voor je dat je lichaam 'even' niet wilde meewerken en daarom extra fijn dat het nu weer wat beter gaat en je weer zin in handwerken hebt.
De rol is prachtig geworden, ik vind het zo'n leuk idee dat je er een familierol van hebt gemaakt!
En wat een heerlijke ontbijtverrassing kregen jullie, wat een lief gebaar!

Anita zei

Fijn om weer iets van je te lezen!

Elizabeth zei

Je moet wel behoorlijk geduld beoefenen hoor, maar ik krijg het idee dat je dat toch wel kunt en de dingen geaccepteerd hebt...
Ik vind het leuk om weer een blogpost van je te lezen! En wat is je borduurrol schitterend, en nu ook helemaal AF. Dat moet toch ook een heerlijk gevoel geven en weer lucht en ruimte om aan iets nieuws te beginnen!

Elizabeth zei

Vergeet ik nog te zeggen, dat ik het onder de theedoek verstopte ontbijt zou gaaf vind!

Tilly zei

Wat fijn dat je er weer bent Marga. En dat het weer lukt om te handwerken, de familie rol ziet er prachtig uit.
En wat een leuk ontbijt, dat is verwennerij.
groetjes Tilly

Conny's-blog zei

Fijn dat het beter gaat met je. Wat een verrassing zo,n lekker ontbijtje zeg.
Maar je familie rol word erg mooi, ga lekker verder zo...........liefs.Conny

Chris zei

Ha die Marga. Weer eens even rondgeneusd op je blog. Wat een leuke en lekkere verrassing was dat onder die geblokte doek. Je rol wordt prachtig. Fijn dat je daar weer zin in krijgt.
Bij staat blog en handwerk ook stil, maar ik ben tóch wel druk bezig geweest met andere, leuke, dingen. Misschien publiceer ik daar toch wel eens iets over.
Fijn om je weer eens op deze manier te 'ontmoeten'.
Lieve groet van mij, ook voor Clemens.