zondag 3 januari 2010

Siggies

Als je zoals ik ga quilten kom je ook in contact met ander quiltsters.



En dus ook met de siggie ruil.



Het leek mij leuk om op deze manier iets met anderen te kunnen delen en ik heb mij dus ook aangemeld bij Annelies.   www.quiltsandsiggies.web-log.nl  zij beheerd deze lijst.



Inmiddels heb ik er ca. 160 en het is steeds weer verrassend als er zo'n zachte envelop komt met de verhalen van anderen.P1050083_2



Je gaat op deze manier haast van de postbode houden.



Zo hebben mijn man en ik afgelopen vakantie in Zuid Duitsland een bezoek gebracht aan ook een verzamelaarster van siggie's en zijn daar toen allerhartelijks ontvangen.



Een hobby brengt mensen dus bij elkaar.



Ik heb heel  lang een klein bloemetje gebruikt voor mijn siggie maar ja de stof raakt op dus vanaf nu worden het grote bloemen.



Een fijne dag nog allemaal.



MargaP1050082_2



1 opmerking:

Chris zei

Hallo Marga. Wat leuk dat je ook met bloggen begonnen bent! Heel veel succes er mee en natuurlijk ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Jou siggy was mijn nr. 30. Ik heb er nu 137 en ben al een tijde bezig om er een quiltje van te maken. Die groeit langzaam, maar hij schiet toch al op. Jouw siggy zit daar al in! Groetjes van mij.