woensdag 13 januari 2010

Nog een keer!!!!!!!!

Had ik net mijn blog klaar valt als ik hem wil versturen de verbinding weg!!!!!!!!!!!!!!.



Dus nog een keer.



Ik probeer altijd een planning te maken voor de volgende dag zo ook gisteren.



Mijn man wordt er wel eens vervelend van.



Het was mijn bedoeling om vandaag de rok te gaan naaien die al een week geknipt en wel klaar ligt om in elkaar gezet te worden.



Maar de zon scheen vanmorgen zo mooi dat we samen hebben besloten om iets te doen wat ons (ouder wordende) lijf goed zou doen.P1050088_4



Een fikse wandeling naar mijn schoonzus 5 km. heen en 5 terug en ik moet zeggen het heeft ons goed gedaan en de natuur is ook nog steeds de moeite waard.



P1050087_3 Evenals deze persoon mijn wederhelft want zonder hem en de hulp van anderen was dit web-log er nog niet geweest.



Ik heb nl. niet zo heel veel  geduld als het iets met de computer te maken heeft.



Dus zet ik de rok morgen weer op de planning het zal me toch wel een keer lukken om hem af te krijgen.



Gisteren heb ik wel een paar tulpen gemaakt.



Onze schoondochter in Belgie is nl. as. maandag jarig en een Hollands kaartje is dan wel op z'n plaats.



En als je dan toch bezig bent maak je er een paar meer P1050296_3 al kost het



wel wat tijd het resultaat mag er zijn vind ik.



Jammer dat ze zo ver weg wonen want even koffie drinken zit er niet in en de kleinkinderen zie je daardoor ook niet zo vaak maar ja onze zoon is blij met z'n gezin en het wonen in Belgie en dat is belangrijk toch.



En ach het is ook wel leuk als ze spreken over bv. duimspijker en een schuifke.



Ze bedoelen dan punaises en een laatje in een kast zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren.



Ik ga nu zwart garen om mijn machine zetten om morgen aan de rok te beginnen als er niets veranderd  je weet het met mij maar nooit.



Groeten Marga







Geen opmerkingen: