woensdag 21 juli 2010

Stofjes en verhuizen.


P1050878 Vanmorgen weer een  flop ontvangen de 20ste van de maand maar het is toch telkens weer een verrassing wat er in zit.


Heb ik geen prachtig adres zo knap van Tante post dat ze weet waar het naar toe moet.


P1050880  


 


 Dit zat er dus in de kleuren lijken wat licht maar in het eggie valt het reuze mee ik ben per slot ook geen fotograaf maar een quiltster en heb van foto's nemen niet zo veel verstand en ben allang blij dat ze op mijn blog staan.


Ja en dan het verhuizen nog.


Jaren heb ik met veel plezier op de zolder gebivakeerd maar ja die trappen he kennen jullie dat ook  nou ik nu wel vandaar dat manlief en ik maar hebben besloten om e.e.a. te gaan verplaatsen.


En als het dan kriebelt ga je ondanks het warme weer aan de slag.


Logeerbedden naar de zolder kasten tafels naaimachine's en alle andere in de loop der tijd verzamelde artikelen naar beneden en dan merk je pas wat een mens zoal bij elkaar raapt. Heel veel dus.


P1050881 Hier de computer op zijn nieuwe stek. 


Daar zit ik dus nu achter te schrijven.


En hier heeft hij gestaan. Dat wordt mijn stek.


P1050882 






 Alles is hebben wij er neer gezet maar gezellig is het nog niet ik moet er nog wel iets aan veranderen maar dat is van latere zorg.


P1050883


 


Makkelijker is het wel geworden want manlief en ik houden nu kantoor op dezelfde etage.


De kast met stofjes en aanverwante artikelen heeft ook een plaats gekregen dus alles is aanwezig om snel aan de slag te gaan en nog een groot voordeel het is er niet zo warm als op de zolder.


P1050884


.


Nu ik dit zo zit te schrijven bedenk ik mij dat er toch nog veel uit mijn handen moet komen want anders is alle inspanning voor niets geweest. Ha Ha .


Heb vandaag ondanks alle inspanning nog even een paar blog's bezocht en kwam deze give away tegen.


Heleen  haar 200ste blog dus bezoek haar even.


Ik ga nu sluiten het wordt donker buiten er komt regen aan waar ik nu wel erg blij mee ben.


Fijne avond nog.


Marga 


Hoe het kan weet ik niet maar de letters zijn in de loop van dit bericht kleiner geworden misschien is er iemand die weet wat ik fout doe?



5 opmerkingen:

Chris zei

Die flop was dus geen flop en je verhuizing ook niet. Volgens mij heb je nu een heerlijke lichte kamer. En gezellig wordt het vanzelf als je er lekker in bezig bent. Scheelt een stuk hoor, niet meer steeds 2 trappen op en af.
Wat die letters betreft, het kan zijn dat je in je berichtje het een en ander gecorrigeerd hebt en dan 'acter de schermen' de grootte van de letters hebt gewist. Dat zie je alleen in de HTMLtext.
Veel plezier met je nieuwe kamer, ik hoop hem ooit eens te bewonderen, je kan nooit weten. Liefs van mij.

Yvonne aka sommeke zei

Over dat veranderen van de letters dacht ik hetzelfde als Chris, maar het is nog leesbaar hé.
Oooh fijn, een "nieuwe" hobbyruimte op een gemakkelijkere plek!

Heleen zei

Leuk Marga voor je bezoekje aan mijn blog! Jouw blog kende ik nog niet. Kom zeker vaker langs. Groetjes Heleen

Lida zei

Hoi Marga,
Wat een heerlijke ruimte heb je zo en inderdaad een stuk koeler een verdieping lager, nu ben benieuwd naar de eerst volgende affo die je daar creëert! Komt vast goed en zo is het ook een stuk gezelliger! Veel plezier met je nieuwe kamer! Groetjes
Lida

sylviawillemien zei

wat een leuk nieuw atelier heb je zo!!!!
ik heb ook mijn werkruimte op zolder, met de mobiele airco is het tot ongeveer halverwege de middag uit te houden!
ik denk ook weleens aan verhuizen naar beneden: dan heb ik meteen muren om van alles aan te hangen.
maar twee jaar geleden is er speciaal voor mij een dakkapel geplaatst en twee: mijn DH heeft ook zijn hobby op zolder en dat is zo gezellig!
ik kan dus nog steeds geen beslissing nemen........:(