vrijdag 16 juli 2010

Een Topdag

Gisteren de vlaggetjes van Maxime afgemaakt en ze zien er goed uit vind ik zelf.


P1050869Ze zijn nu klaar voor de export naar Belgie in augustus want dan is hij jarig.


Heeft hij z'n levenlang zijn eigen vlaggenlijn met naam.








P1050871
En nu maar hopen dat hij ze mooi vindt. 




Dat was gisteren maar vandaag had ik een topdag.


Het weer was heerlijk zon en een lekker windje manlief die het eten kookt en buren die niet thuis waren en dus ook geen airco aan met een geluid dat de hele dag aan je hoofd zeurt ken je dat geluid buiten bij de supermarkt een koeling die staat de dreunen nou dat geluid is het maar was er vandaag niet en daar moet je dan van profiteren toch.


P1050874 Aan de slag met de quilt voor Sophie "doorpitten" het schiet al lekker op en dat is ook de bedoeling ik heb mijzelf n.l. een stok (quilt) achter de deur gezet.


Eerst moet deze af en dan mag ik beginnen aan de Antieke quilt kijk maar eens bij haarJeannet en bij haar Inge ik ben er helemaal weg van.


Ben al met stofjes aan het verzamelen van de  Log Cabin elke maand valt er zo'n pakketje met mooie stofjes in mijn brievenbus dus elke maand een fijne verrassing waar ik naar uitkijk.


P1050876 Maar eerst deze klus  nog even klaren.


Ik wil er ook echt mijn kleindochter mee verrassen en werk er daarom ook met veel plezier aan.


Als hij/zij klaar is zal ik het aan u tonen zoals ze in Belgie zeggen want ook deze quilt wordt een export produkt.


Fijne avond nog en geniet van het weekend.




P1050873  Groeten Marga


 



5 opmerkingen:

Chris zei

Oh Marga, wat zit je daar heerlijk in je tuin bij je wapperende vlaggetjes. Wat zal Maxime er blij mee zijn. En je kleindochter natuurlijk met die mooie quilt. Een herinnering voor het leven aan haar lieve oma!!

jeannet zei

Heee, marga, heb ik je zomaar opeens gevonden! je stond al in mijn bloglijst, ik was aan het zoeken geweest maar vond je eerst niet via weblog, en nu je een berichtje had geplaatst, sta je ineens bovenaan mijn bloglijst! Wat leuk zijn je vlaggetjes,, ik heb ze ook, maar zonder naam van zoonlief, dat zou wel zo leuk zijn. Veel sucses met je antieke quilt, dat gaat helemaal lukken hoor!
Groetjes, Jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Je vlaggetjes zijn zo leuk, Maxime zal er vast blij mee zijn!
En dan nog een mooie quilt die naar hier (België) komt ... woooow!

Dini zei

Hallo Marga,
Je hebt een leuke weblog.
De vlaggetjes zijn mooi geworden daar zal hij erg blij mee zijn,
Heb je mijn mailtje wel gekregen over de Hexagon.
Groetjes Dini

sylviawillemien zei

leuk, die vlaggenlijn en jij zit er ook gezellig bij!! succes met quilten!