zondag 28 april 2024

Hexjes?

                                         Hexjes  heb ik er iets mee?


Dat vroeg ik mij gistermorgen af toen ik het mos tussen de stenen van het terras achter in de tuin aan het krabben was.


Het laatste stuk heeft manlief gedaan want dat lukte mij niet meer.


Uiteindelijk is het weer een beetje toonbaar geworden.



Hier zijn een paar hexjes bij gekomen niet veel want het staat op een laag pitje.


Net als het borduren het schiet niet erg op.


Nu ligt er sokken wol op tafel en heb ik zin om daar mee aan de slag te gaan.


Hier schijnt de zon en het is heerlijk om met een breiwerk in de serre te zitten met uitzicht op de tuin.


De blauwe en witte regen staan zo mooi in bloei en zijn geweldig om naar te kijken.

Fijne week allemaal.
Groeten
Marga

7 opmerkingen:

Frederika zei

Heerlijk om weer lekker in de tuin bezig te kunnen zijn. Mooie hexjes.

Tilly zei

Dat is een zwaar werkje, voegen schoonkrabben, maar het ziet er weer mooi uit.
Mooie hexagons heb je gemaakt, veel plezier met het breien.

Floor zei

Dat is mooiere regen dan die de laatste maanden hier steeds valt :-)
Zo'n terras is leuk met die hexjes, maar wel lastig schoon te maken.
Eigenlijk vind ik dat mos er wel leuk tussen staan.
Maar de hexjes van stof zijn wel het mooiste.
Jammer om er niet mee verder te gaan, maar dat komt vast wel weer.

miekequilt zei

Wat leuk, die hexjes in de tuin. Maar de hexjes aan de muur vind ik nog mooier. Het wordt prachtig, maar soms heb je er geen zin in. Nou, dan maar lekker laten zitten, dat komt wel weer. Het breiwerk wordt vast weer prachtig.

Dientje zei

Ik zou liever aan de hexjes werken die aan de muur hangen dan die op het terras. Maar ja, soms moet je wat. Jouw regen bevalt me wel, hier wordt je vrolijk van en niet nat. En een paar sokken komen altijd van pas, dus lekker breien. Groet, Dientje

Elizabeth zei

Het onkruid begint ook hier flink te groeien tussen de stenen; groeizaam weertje hè..
Lekker aan je sokken gaan breien Marga, als je daar zin in hebt. Hobby moet leuk zijn en de zin in hexjes of borduren komt vanzelf wel weer een keertje!

Willy zei

Het hexenstoepje ziet er weer keurig uit. De tuin is al prachtig. Dat is zeker genieten met een handwerkje op schoot.