maandag 15 april 2024

Gratis

                                            

Deze stoel


stond al jaren in onze berging en ja soms moet je opruimen want er in zitten is een ding maar er uitkomen is een probleem.

Dus dan maar op Marktplaats  "gratis" aangeboden.
Heel veel reacties en de eerste "een dame" heeft de stoel opgehaald en was er heel erg blij mee.

Gratis was voor haar niet genoeg en als dank kreeg ik van haar


deze prachtige tulpen 


en een schattig gietertje met bloemen.
Ik was er even stil van.

Samen met


de bloemen 


en planten
 

in onze tuin


                         heb ik gisteren genoten van het prachtige weer.

                                                   Fijne week.

                                                     Groeten

                                                      Marga


6 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, zo'n stoeltje is razend populair tegenwoordig. Haha, ik zou er ook niet uit kunnen komen hoor.. Maar ja, retro hè..
Erg lief dat ze je in de bloemetjes heeft gezet! Dan is ze ook wel heel blij met de stoel!
Wat was het genieten de afgelopen 2 dagen in de tuin hè.. En nu zit ik binnen te bibberen en heb ik de verwarming maar weer aangezet!

miekequilt zei

Wat een mooie stoel. Erg populair, dus ik snap wel dat die mevrouw je zo verwende. Die was er echt blij mee. En jij bent van een groot ding uit de schuur af. Het was even heerlijk buiten, vanmiddag een stuk minder. Maar de zon komt zeker terug.

Frederika zei

Het is een mooi stoeltje. Leuk dat je als dank die leuke gieter en tulpjes kreeg. Je tuin begint al echt volop in de bloemen te komen.

Floor zei

Wat lief dat je een bloemetje en plantje kreeg voor je leuke stoel.
Zeker een stoel om nooit meer uit te kunnen komen.
Nu heeft hij een goede bestemming, dat is fijn.
Wat bloeit er lekker veel hè?
Jammer dat we nu weer binnen moeten zitten.

Willy zei

Dat is een mooi bedankje in ruil voor de stoel. Die stoel ziet er ook nog heel mooi uit. Wat is de tuin ook al mooi. Fijne dag, groetjes Willy

Dientje zei

Die stoel was een gewild item voor de nieuwe eigenaar. Leuk dat iemand je zo verwend. Groet, Dientje