maandag 4 maart 2024

Ouderwets.

                         Ze waren versleten en ik kan niet zonder. 

            Ongebleekte katoen nog voldoende op voorraad dus aan de slag.


Gewoon een ouderwets patroon ik had geen zin om mij in een ander te verdiepen.

Met mijn borduurwerk ben ik iets verder.


Maar met het mooie weer van de laatste dagen ben ik vaker buiten in de tuin te vinden.


De narcisjes onder de Acer
 zijn ieder jaar de eerste bolbloemetjes in de tuin die bloeien.
Het groepje wordt steeds groter want alles wat in de kamer is uitgebloeid krijgt een plekje onder de Acer.


De knoppen van de Camelia barsten ook open.
Een mooie dubbele bloem in twee kleuren.

Het was na al die regen genieten de afgelopen paar dagen en dat heb ik volop gedaan.

Fijne week.
Groeten
Marga

10 opmerkingen:

Marjan zei

Wat ziet het er lekker lenteachtig uit in je tuin!
Leuk die pannenlappen, het patroon is helemaal in, retro!

conny's quilts en creaties zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
conny's quilts en creaties zei

Mooi setje pannenlappen en heerlijk die eerste voorjaarskleuren

BeantwoordenVerwijderen

Frederika zei

Leuke pannenlappen.
Ja als het buiten lekker weer is, is het toeven in de tuin. Vooral met zulke mooie bloemen een waar feest lijkt mij. Hier laat het nog wel even op zich wachten.

Willy zei

Alsof ik naar mijn eigen pannenlappen zit te kijken. Alleen de muizentandjes ontbreken hier. Mooie vorderingen van de quaker.
Fijn dat het nu beter weer is en er al veel in bloei staat. Goed dat je alles doorschuift naar de tuin.
Groetjes Willy

miekequilt zei

Wat een leuke pannenlappen. De enige echte hoor. Je borduurwerk wordt prachtig, mooi dat rood met wit.

Floor zei

Leuk die ouderwetse pannenlappen. Je kunt weer even voorruit, als je ze tenminste niet in de brand laat gaan zoals bij mij :-)
Heerlijk hè, dat mooie weer en alles wat in bloei komt in de tuin.
Zo af en toe wat doen, dat is ie straks helemaal voorjaarsklaar!

Elizabeth zei

Geweldige pannenlappen zijn dat! Ik heb ze ook gehaakt, maar dan van gemêleerde katoen in natureltinten. Ik vond er nog een oud patroontje van...
Fijn hè om nu weer wat meer buiten bezig te kunnen zijn, al is niet iedere dag even aangenaam.

anja zei

Het was genieten, de afgelopen dagen in de tuin. Heerlijk hoe alles weer uitloopt en op het punt staat open te barsten.
De pannelappen zijn een vertrouwd patroon, waarom op zoek gaan naar een ander model als deze goed bevallen?

Dientje zei

Dit soort pannenlappen heb ik veel gehaakt. Als het weer zoals zondag is, is het goed om in de tuin te zijn. Groet, Dientje