zaterdag 10 juni 2023

Hoeden parade.

  Ergens in Maart van dit jaar was er een handwerkbeurs in Groenlo waar ik  samen met een handwerk vriendin  naar toe ben geweest.

                                                    Er was van alles te zien en te koop. 

                                                          Maar dit trok mijn aandacht.

                                 Met open mond heb ik de hoeden en hoedjes bewonderd.

                                                        De een nog mooier dan de ander.


                                                   Allemaal verschillende prachtige kleuren.

                                                              Ook donker en ingetogen.


                                                 Ik heb geen hoeden hoofd maar anders?


                                                          Wat dacht je van deze dotjes?
                        


Of een mooie sjaal?
Allemaal door de verkoopster gemaakt.

Ik heb die morgen van al dat mooie handwerk genoten.

Groeten.
Marga

7 opmerkingen:

Floor zei

Ze zou eens wat foto's moeten sturen naar Maxima.
Ik weet zeker dat ze er belangstelling voor zou hebben en er een paar zou bestellen.
Ze heeft veel hoeden, ze staan haar zo leuk.
Maar deze beeldige hoeden kunnen vast nog wel bij haar verzameling.

Zininquilten zei

Je zou eens naar het hoedjes museum moeten gaan in Andijk….daarnaast is een klein museum van de kunstschilderMarius van Dokkum, ook een Andijker van geboorte….dan kun je nog een high tea doen bij de Libelle Theetuin, ook vlakbij en als je de fiets meebrengt kun je over de West Friese omringdijk naar Enkhuizen fietsen……dan heb je een topdag….denk er maar eens over na…

Willy zei

Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Ik heb ook geen hoedenhoofd, maar sjaaltjes draag ik wel. Die daar zien er ook heel mooi uit.

miekequilt zei

Wat een enige hoeden. Vroeger had ik echt een hoedenhoofd en vond ik het leuk om ze te passen. Dat had ik hier zeker ook gedaan en misschien nog wel eentje gekocht.

Frederika zei

Een prachtige hoedencollectie.
Groetjes Frederika

Dientje zei

Prachtig. Is dit van het Hoedenatelier in Vorden. Daar zag ik laatst ook zulke mooie hoeden. Groet, Dientje

Marthy zei

Ik heb een hoedenhoofd. Hoe het kan weet ik ook niet maar ze staan mij. Ik zou willen dat hoeden dragen weer gewoon werd maar ik ben bang dat dat niet zal gebeuren. Jammer!