woensdag 31 mei 2023

Klaar Maar.

                                De mandjes quilt is eindelijk klaar.

                       De eerste mandjes werden gemaakt in 2017.



                         Daar heb ik met heel veel plezier aan gewerkt.


           Steeds weer een ander kleurtje rommelen in de stofjes geweldig.

                                 


De mand met bloemen heb ik zelf getekend.

Maar toen bleek dat de potlood lijnen in het middenstuk en de mandjes te zien waren is dat deel eerst gewassen.


De buitenrand is er later bij bedacht en nu in 2023 is de quilt eindelijk klaar.

Hij hangt in de kamer is 155 x 155 wel leuk maar met de afwerking ben ik niet helemaal tevreden.

De randen zijn niet glad en strak en dat is wel iets waar ik niet zo blij mee ben.

Los halen en opnieuw maken gaat niet gebeuren het is wat het is en na bijna 6 jaar ben ik blij dat hij/zij af is.

                           Fijne dagen en geniet van het mooie weer. 

                                                  Groeten

                                                    Marga

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een PRACHTIGE quilt. Het middenstuk is echt geweldig, vooral omdat je het zelf bedacht hebt.
Jammer dat je niet helemaal tevreden bent, maar gelukkig wordt het oog naar de mandjes en de bloemenmand getrokken, dus valt het niet op. Maar ja, quilters zijn nu eenmaal ( soms te) kritisch op hun werk.
Laat hem maar mooi hangen en geniet ervan.

henny zei

wat een prachtige quilt mag je trots op zijn
en och we zijn toch ook wel kritisch op ons eigen werk quiltgroet Henny

Tilly zei

Wat een mooie quilt Marga, hangt toch strak tegen de muur aan.
We zijn inderdaad veel te kritisch op onszelf, denk zelf altijd
volgende keer beter en weer wat geleerd.
fijne dag toegewenst, groetjes Tilly

Floor zei

De quilt is echt prachtig geworden! Het middenstuk ook zo mooi. En ook nog een heel groot!
Leuk om al die verschillende stoffen weer terug te zien als je er naar kijkt.
De rand vind ik ook heel mooi, vraag me af waar je niet tevreden over bent.
De brede rand, of de afwerkrand?
Ik zie niet dat het niet mooi is, maar in het echt misschien wel?
Toch maar gaan genieten, want hij hangt daar prachtig.
Zo leuk na al die jaren.
GRoetjes,
Floor

Dientje zei

Ik vind hem/haar prachtig. Een strakke rand vind ik ook een dingetje. Op de foto zie het er netjes uit. Groot gelijk, niets meer aan doen en accepteren. Groet, Dientje

Chris zei

Hij is super leuk geworden Marga. En hij hangt daar prachtig. Wat zal je er blij mee zijn en ik denk Clemens ook!!
Lieve groet!

Frederika zei

wauw wat geweldig mooi.
Hij heeft zo te zien een mooi plekje in jullie huis.
Groetjes
Frederika

conny's quilts en creaties zei

Prachtige quilt hoor, niks meer aan doen!

Willy zei

Het resultaat ziet er zo prachtig uit. Jammer dat je zelf niet helemaal tevreden bent over het randje.Mooie kussens heb je daar ook liggen.
Groetjes Willy