maandag 1 juni 2020

Bijna af.

                                 De kleuren in de tuin zijn geweldig.



   De pioenroos straalt helaas zitten er dit jaar maar drie bloemen in.


 

Onze eerste huis 52 jaar geleden stond in de Fuchsiastraat dus een bloem met herinneringen.



                              Een campanula met tere bloempjes.



Net als deze die toch wel last heeft van de droogte

Heerlijk dat wij prachtig weer hebben maar een buitje regen of iets meer zou ook welkom zijn.

Tussen alle dagelijkse beslommeringen door heb ik heerlijk zitten werken aan mijn borduurwerk en het is bijna af.



Het was een klus maar leuk om te doen.
Nu maar op zoek naar en handwerkje.

Entrelac breien begint te kriebelen ik ben nieuwsgierig hoe dat moet en of het mij zal lukken.
Maar daar gaat nog eerst wat denkwerk aan vooraf want het lijkt mij niet gemakkelijk maar wel een uitdaging.

Fijne en gezonde week allemaal.
Groeten
Marga

7 opmerkingen:

Floor zei

Entrelac breien..... geen idee wat dat is, maar dat komt vast op je blog te staan t.z.t.
Je mooie borduurwerk is bijna af, nu op zoek naar het volgende werkje. Aan ideeën geen gebrek denk ik.
Heerlijk al die gezellige planten in de tuin. De rozen staan bij mij ook in bloei.
Ja, regen, dat hebben we erg nodig. Het liefst natuurlijk in de nacht haha!

Marjan zei

Wat bloeit er veel moois in je tuin... Prachtig! Een beetje regen zou ook bij ons wel welkom zijn. Je borduurwerk vind ik schitterend. Succes met Entrelac breien! Lijkt mij ook zo mooi, heb het nog niet aangedurfd. Gaat je vast lukken! Groeten,
Marjan

Willy zei

Prachtige foto's uit je tuin. Hopelijk valt er deze week nog wat regen. Wat is het borduurwerk mooi geworden zo in één kleur. Ik ben benieuwd naar je breiwerk.

Truus Buijgers zei

Marga, als je op google de term entrelac breien intoetst, krijg je verschillende instructiefilmpjes. Ik heb er een muts en sjaal mee gebreid in kleurverlopend garen. Dat had een heel bijzonder effect. In het begin is het bloed, zweet en tranen maar na een paar proeflapjes lukt het jou wel, gezien alle mooie dingen die je maakt. Succes en laat het resultaat vooral hier zien.

Marjan zei

Je borduurwerk wordt prachtig, wat heb je dat snel gedaan!
De bloemen in de tuin zien er mooi uit. Ik hoop dat ze het nog een paar dagen volhouden; er wordt regen beloofd.

Elizabeth zei

Een roos om te stelen :) Oh, wat is die mooi zeg... Ja, jammer dat het zo droog is hè, maar er komt nu regen aan en hopelijk valt dat ook bij jullie.
Erg mooi borduurwerk laat je zien, als het zo lekker gaat weet je van geen ophouden hè.
Entrelac breien is leuk! ik heb het ook een keer gedaan. Je moet het ff door hebben, maar daarna ben je niet meer te stuiten! Ik ben benieuwd... laat maar snel zien!

Uplay365 zei

Entrelac breien..... geen idee wat dat is, maar dat komt vast op je blog te staan t.z.t.
Je mooie borduurwerk is bijna af, nu op zoek naar het volgende werkje. Aan ideeën geen gebrek denk ik.
Heerlijk al die gezellige planten in de tuin. De rozen staan bij mij ook in bloei.

Uplay365
VSCR888
918KISS
SLOTXO