maandag 24 januari 2011

AQ randen en Hollandse quilt

Mijn 4 randen  zigzag blokken van de AQ zijn af.
Het is mijn eigen domme schuld dat ik op dit moment niet verder kan.
Ik was te gretig om de zigzag blokken te maken terwijl de vliegende ganzen eigenlijk eerst aan de beurt waren.
Daar moet ik alles nog voor knippen en dat is nog niet gebeurd.
Dus vanavond maar aan de brei heb nog wol liggen voor noorse sokken ook leuk om te doen.

En ook een reden om eens met deze aan de slag te gaan.


De bedoeling is en was om de quilt dit jaar augustus af te hebben het wordt wel aanpoten heb al een behoorlijk aantal blokken klaar maar  moet er nog heel veel meer maken.



Ik had dit jaar ook nog geen goede voornemens maar dit is er dus een.
De quilt  is bestemd voor onze kleinzoon in Belgie.

Dus doe ik een poging om hem op tijd af te krijgen en houd jullie op de hoogte.
Op die manier heb ik ook een stok achter de deur.

Groeten
Marga





5 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Ach Marga, bekijk het maar positief. Als je klaar bent met de ganzen kun je lekker doorstomen want dan liggen je zigzagranden al te wachten en heb je ineens héél veel af!\De quilt voor je kleinzoon wordt leuk, lekkere frisse Hollandse kleuren. Het gaat je vast lukken hoor om hem in augustus af te krijgen.

Fijne avond,
Inge

AnitaS zei

De hollandse quilt is prachtig. En met deze stok achter de deur zal hij beslist wel op tijd klar zijn. De ganzen zijn nog niet af, maar als die klaar zijn heb je ales al voor de volgende rand.

Chris zei

Kleinzoon is in augustus jarig? Leuk dat je juist voor hem daar in België een Hollandse quilt maakt. Ik vind hem enig.
Een beetje breien tussendoor zorgt voor afwisseling. Lieve groet.

Anita A zei

Ik had je blokken voor de Hollandse quilt al gezien, en ik vind ze nog steeds mooi. Als je kleinzoon de quilt niet wil hebben, dan weet ik nog wel iemand die hem wel wil hebben, LOL

Johanna Zweden zei

Wat word je quilt mooi-
En leuk dat quilt voor je kleinzoon, leuk echt Hollands.
Groetjes JOke