maandag 3 augustus 2020

En toen.

                          En toen was het alweer augustus.



Wat gaat de tijd toch snel.

Hoe mooi was het in Juni in Winterswijk.

Ik zag mij hier al zitten, zo maar een quilt/borduurhuisje in het groen.



Maar op mij zal de eigenaar niet zitten te wachten.


Wonen in een monument is ook niet slecht de eigenaren spraken dan ook vol liefde over hun onderkomen.


Echt zoals het jaren geleden was met melkbussen op een rek naast het huis. Ik weet nog dat ze met zand werden geschuurd voordat de nieuwe melk er in gedaan werd.

Bredevoort ook zo'n schattig plaatsje in de Achterhoek en
 al jaren bekend door z'n boeken.


Langs muren 


en

.

 in kasten gewoon buiten.


Maar niet alleen boeken sieren de buitenmuren.
De rozen samen met een bankje en gewone potten prachtig om naar te kijken.


Tussendoor is er ook nog iets aan deze gedaan de laatste steekjes gezet en AF.
Het volgende project is al onder het borduurwerk te zien.


Mijn achternaam houd ik liever prive  dat mag toch maar vraag mij wel eens af in welke kringloop winkel mijn handwerk waar ik met zoveel plezier aan gewerkt heb ooit komt te liggen.

Ik heb nog linnen en garen en zou zo maar eens aan een nieuw borduurwerk kunnen beginnen. 
Deze kwam http://linenandthreads.com/mystery-sampler-stitch-a-long  ik tegen een mooi werkstuk voor de komende winter.
Wie weet.

Fijne week gezonde week allemaal.
Groeten
Marga

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Hoera, weer iets af. Mijn complimenten, wat een mooi borduurwerk. Heb even bij het linkje gekeken en kan me voorstellen dat je daar aan wilt beginnen.
Winterswijk en omgeving is zó mooi.

Marjan zei

Wat een mooie plaatjes, ons landje heeft vele mooie plekjes!
Je merklap is óók mooi, je hebt dat snel gedaan. (Groot gelijk dat je je achternaam niet op de foto zet!) Oei nadenken over wat er later mee zal gebeuren...ik hoop dat je er zelf nog heel lang van kunt genieten. Grote kans dat je werk straks gekoesterd wordt, dan wordt het een extra dierbare en tastbare herinnering...
Leuk dat je aan een mysterylap gaat beginnen, veel borduurplezier!

Floor zei

Wat zijn jullie op een prachtig plekje geweest, het lijkt wel of de tijd daar heeft stil gestaan.
Vast een paar mooie boeken mee naar huis genomen, de verleiding is wel erg groot met zoveel boeken langs de weg.
Leuk dat je weer een borduurwerk af hebt. Dat nieuwe project even bekeken, ziet er schitterend uit.
Jij kan weer lekker bezig zijn van de winter.

Willy zei

Konden we maar allemaal op zo'n mooi plekje wonen, ik gun het een ieder. Bredevoort is een mooi en gezellig stadje.
Wat is je borduurwerk prachtig geworden. Leuk dat je (wie weet;)de SAL gaat borduren. Ik maak er zo meteen ook weer een paar steekjes van.
Fijne week!

Conny's-blog zei

Prachtig die oude huisjes die je ons laat zien.
Daar wil ik ook wel wonen zeg en lekker weg dromen bij die melkbussen.
Prachtig je borduurwerk weer hoor en niet verder denken wat er met onze handwerk spullen ooit zal gebeuren. Als wij er maar plezier aan hebben................liefs.Conny

Anita zei

Ik wil hem wel een hui geven, beter dan de kringloop!!
Lieve groet

Elizabeth zei

De maanden vliegen...idd al weer augustus. Het lijkt wel alsof we een hele lange zomer hebben!
Mooie foto´s laat je zien.
Dat borduurlapje vind ik prachtig. Tja, soms gaan je gedachten wel eens verder... Het is maar goed dat we niet alles weten. Maar zo´n mooi lapje krijgt vast een goed plekje!