maandag 6 april 2020

Smakelijk

                                             Ze zijn er weer!
                                     En wij vinden ze zo lekker.




Dus gisteren heerlijk gegeten met een aardappeltje eitje gesmolten boter en wat plakjes ham.    Toch moest ik steeds denken aan het artikel in een blad waarin stond dat asperges voor 94 % uit water bestaan.

                      Wist nooit dat water zo smakelijk kan zijn.

Het is crisis ik weet het maar het bied mij meer rust en tijd om heerlijk bezig te zijn.





Mijn borduurwerk schiet al aardig op.


En er zijn al aardig wat bloemetjes gemaakt.



Ik denk er 28 nodig te hebben.

En dan maar weer eens rekenen en denken hoe ik ze ga verwerken.

Wens jullie een fijne week toe.

Pas goed op jezelf en blijf gezond.

Groeten
Marga


6 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Lekker ja die asperges, dus ook maar eens hier naar de boer.
Je bent met mooie projecten bezig zeg..........liefs.Conny

Willy zei

Dat is lekker.
Mooi is je borduurwerk. Fijn om er nu buiten mee bezig te zijn. Mooie bloemen voor je quilt.

Elizabeth zei

Ja, als je van asperges houdt, dan is het nu de tijd!
Fijn hoor om lekker met je handwerk bezig te zijn. Crisis of niet, we moeten toch gewoon een beetje doorleven.. Voel je vooral niet schuldig als je over gewone dingen blogt...

Marjan zei

Zo, jullie hebben de eerste asperges al weer achter de kiezen, lekker hoor!
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor dat je nu meer rust voelt; in deze nare tijd is het juist goed om naar het positieve te kijken en niet te verzanden in donkere gedachten. Geniet maar lekker van alle momenten waarop je lekker bezig kunt zijn!

Floor zei

Hoorde op t.v. dat er geen mensen te vinden zijn die de asperges uit de grond kunnen halen, maar jullie hebben ze gelukkig toch kunnen kopen.
Lekker bezig blijven met draad en naald Marga, niets zo ontspannend als bezig zijn met je handen, en lekker van de zon te genieten!

miekequilt zei

O wat heerlijk om asperges te eten. Zo heerlijk voorjaarsachtig. Ik ga eens kijken of ze hier al in de winkel liggen.