zondag 15 maart 2020

74

                             Afgelopen week 74 jaar geworden.

 Fijn natuurlijk ook al ben ik dan vaak stram en stijf toch voel ik mij geen 74.

Tot afgelopen week, kinderen en kleinkinderen wonen echt niet in de buurt en zouden zaterdag komen veel drukte natuurlijk maar ik zag ernaar uit om ze allemaal weer te zien.

En dan gaat de telefoon, Mam wij komen niet want jullie zijn de doelgroep.

Oeps dat komt aan want als je bij de doelgroep hoort ben je echt niet meer piep en dan dringt het echt wel door dat je op leeftijd bent.

Corona ik kan het woord haast niet meer horen maar als zoals vanmorgen een auto van de weekend arts de straat in rijdt en hij met beschermende kleding en mondkap uitstapt schrik ik toch en blijkt dat het wel degelijk in jou buurt kan opduiken ook al weet ik niet of er Corona geconstateerd is.

Thuis blijven dus en met voldoende boeken en handwerk kom ik de tijd wel door.

                                                    Deze 


foto kwam ik tegen op internet.

Toch ik ga deze



daar echt niet voor gebruiken.

En dit had ik ook nog niet 


laten zien.

Het rechter rolletje met gegevens van manlief mij en de kinderen.
Het linker rolletje is sinds kort ook af met gegevens van manlief onze kinderen schoon en kleinkinderen.

Wens jullie allemaal een fijne week toe en blijf gezond.

Groeten Marga



4 opmerkingen:

miekequilt zei

Gefeliciteerd Marga. Je hebt een mooie leeftijd bereikt. Jammer dat de visite niet kwam, maar in deze tijd moeten we dat maar voor lief nemen. Wat laat je weer prachtige werkstukken zien. Gelukkig hebben we in deze barre tijden onze hobby's nog.

Floor zei

Van harte gefeliciteerd met je 74ste verjaardag Marga. Jammer dat de kinderen niet kwamen, als ze gezond zijn mag dat toch nog wel?
Fijn dat je je toch nog jong voelt ook al ben je wat stram. Heel herkenbaar hoor.
Gelukkig hebben we onze hobby's, dus thuis blijven is niet echt een straf.
Hopelijk wordt alles over niet te lange tijd weer normaal.

Willy zei

Van harte gefeliciteerd Marga. Zoveel mogelijk uit de buurt blijven van anderen, meer kunnen we niet doen. Vanmorgen ben ik wel even naar mijn moeder (94) geweest, maar daar ook voldoende afstand gehouden. Mooie verzameling rolletjes heb je.Handwerken is een fijne afleiding. Groetjes,

Elizabeth zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat je verjaardag niet ging zoals je graag had gewild... Het zijn bizarre tijden hoor.
Wat hèb je toch mooie rolletjes liggen! Ik ben er gek op...