woensdag 17 januari 2018

Plannen

Plannen heb ik vaak in overvloed maar bij mij komt daar vaak niet zo veel van terecht.
Ik ken mijzelf wel een beetje, ach als de zon schijnt ben ik al gauw buiten te vinden.
Mijn plan vandaag was koffie drinken bij een quilt vriendin maar toen ik vanmorgen de gordijnen opende zag ik 



deze witte wereld.


Prachtig dat wel.
Maar geen weer om met de fiets op pad te gaan.


 Vol bewondering heb ik gekeken naar de camelia die ondanks al de regen kou en sneeuw laat zien dat het voorjaar  gaat worden.
Het kan mij niet snel genoeg gaan.

Dus vandaag is het uitstekend prikweer.


Het is wel een klus hoor 


alleen maar rondjes draaien.
Je zou er haast de circus ziekte van krijgen.
Maar het is voor een goed doel hoop ik maar.
De quilt voor onze oudste kleinzoon die ik vaak zo mis want helaas hij woont niet om de hoek.
Het grijze weer maakt nou ook niet dat ik er vrolijker op word.
Toch zal het voorjaar worden en kan er weer in de tuin gewerkt worden, ik kan niet wachten.

Groeten
Marga

10 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou ja, wat een verschil he? Hier helemaal niks van sneeuw of winters weer.
Inderdaad,straks lekker weer voorjaar. Nog even wachten.
Je quilt wordt echt prachtig met mooie kleuren.
groetjes
Wietske

Floor zei

Hier niks geen sneeuw in Utrecht. Maar morgen storm, dat vind ik niet leuk.
Maar nu heb je lekker steekjes gedaan, ook leuk. Vooral cirkels vind ik zo mooi in een quilt en het past heel goed in dit patroon.
Lastig is het wel, je quilt steeds draaien, maar het wordt mooi en allemaal voor het goede doel :-)
Groetjes,
Floor

Elizabeth zei

Wat een verrassing, zo'n witte wereld... Maar het beperkt je soms wel weer!
Ach, die plannen Marga... Dat herken ik zo! Maar niet alles hoeft toch?
Laat het maar een beetje vieren hoor, de dingen vallen vanzelf op z'n plek.
Ik heb even goed gekeken naar je quiltwerk, want ik vind dat zelf altijd zo lastig.
Hoe maak je nu een mooi patroon op een quilt?
Dit ziet er prachtig uit! En nu met die storm zie ik je daar ook wel steekjes zetten in het oosten van het land!
Fijne dag en groetjes v. Elizabeth
(En de lente komt vanzelf een keertje hoor!)

Chris zei

Vandaag ook maar niet op de fiets gaan, je waait er vanaf! Hier gaat het ook behoorlijk te keer, maar het zonnetje schijnt wel af en toe.
Ja, lekker prikweer vandaag!!
Dagdag, liefs van mij.

Marjan zei

Ja zo kan het weer onze plannen wel eens in de war gooien. Maar gelukkig hoeven we ons niet te vervelen; wat zal je kleinzoon straks blij zijn met deze mooie deken!

Marja Rijnsburger zei

Sneeuw geeft, ondanks het ongemak, wel heel mooie plaatjes.
De quilt wordt prachtig.
Groetjes Marja

tiny zei

Wij hadden gisteren ook een witte wereld en vandaag een wilde wereld. Je quilt voor je kleinzoon wordt wel heel mooi. Nog even geduld en de Lente komt er weer aan. Groeten Tiny

miekequilt zei

Langzaamaan wordt het lente en langzaamaan wordt de quilt klaar. Wat zal je kleinzoon er blij mee zijn, hij wordt echt prachtig!!

Frederika zei

Mooi winters plaatje.
Je quilt wordt prachtig. Daar gaat hij erg blij van worden

Will en Bob zei

Prachtig die sneeuw... Maar de storm van de volgende dag was natuurlijk niet zo leuk.
Gelukkig hadden wij geen schade. We wonen nu nogal beschut.
Maar wat een verschil met vandaag. Zon en een lekkere temperatuur voor de tijd van het jaar. En dan al die vogels die van zich laten horen. De lente lijkt er aan te komen. Maar er kunnen natuurlijk ook nog volop winterse dagen komen. Maar van deze dag heb ik genoten.
Groeten Will