woensdag 23 augustus 2017

Oma zijn.

Bij het Oma zijn horen in de vakantie tijd ook uitstapjes met kleinkinderen.
          Jongste dochter koos dit keer voor een verblijf in Nederland.
Met een baby van 10 weken en een zoontje van 4 kan ik mij dat voorstellen.



En dan is het makkelijk om op donderdag in de buurt van Opa en Oma een ritje te maken met de stoomtrein tussen Haaksbergen en Boekelo.
Voor ons bekend terrein maar toch is het anders en leuk om het samen met kinderen en kleinkinderen te doen.

Op vrijdag met twee kleindochters naar de Apenheul.


Een dagje sjouwen 


Aapjes kijken en gezellig bijkletsen.
En de dag besloten bij een pannenkoeken restaurant.

De zaterdag voor de boodschappen en de zondag?




Heb ik genoten in onze eigen tuin van de Vlinders op de Verbena planten want bij mij was de vut er een beetje uit.


Maar ook genieten van deze mooie keramiek bloemen


met een Zeeuwse knoop als hart.
Vorig jaar gekocht in Zeeland een stukje Nederland waar ik als het kan ieder jaar wel een keer naar toe ga. 


Maandag een duik in de kast genomen eens even mijn mandjes gepakt op kleur gelegd want ik heb zin om daar weer mee aan de slag.
Altijd Winding Ways wordt ook wel beetje eentonig.

Dank jullie wel voor de complimenten die ik kreeg n.a.v. mijn foto vind hem zelf ook heel erg mooi. Gezond 71 jaar worden is niet voor iedereen weggelegd dat merk ik op dit moment in mijn omgeving en ik besef  daardoor maar al te goed dat je moet genieten van elke dag want het kan maar zo anders zijn.

Groeten
Marga

9 opmerkingen:

Floor zei

Altijd leuk om met de kleinkinderen op stap te gaan, maar ook zo vermoeiend! Gelukkig zondag een uitrustdag in je tuin gehad. Prachtig al die bloemen, daar kan je dan al zittend van genieten.
Wat een hoop mandjes heb je al klaar. Misschien zelfs genoeg voor een quilt?
Een beginnetje maken met aan elkaar zetten en dan zien hoever je bent.
Groetjes,
Floor

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk die kindjes en heerlijk als je weer alleen bent
Prachtige bloemen

Marjan zei

Gezellig die uitjes met de kleintjes, op de een of andere manier kijk je dan toch met andere ogen hé .
Wat een prachtige bloemen heb je in de tuin!
Al die mandjes zo gesorteerd zie er inspirerend uit, je maakt me nieuwsgierig *Ü*
Groetjes weer

wilma oud zei

Ja, dat is zeker waar wat je zegt, dat het niet voor iedereen is weggelegd. Ik ben ook zo'n geluksvogel. Prachtig die uitstapjes met de kleinkinderen. En je mandjes vind ik zo mooi. Groetjes Wilma

Elizabeth zei

Lijkt me zò leuk met je kleinkinderen... Dan beleef je het toch meer vanuit hun perspectief!
En wat een prachtige tuin heb je toch, Marga. Ik kan me voorstellen dat je daar weer helemaal tot rust kunt komen. Kopje thee binnen handbereik, lapjes erbij... Genieten!

Willy zei

Fijn dat jullie zulke leuke uitjes kunnen maken met de kleinkinderen. Ik begrijp wel dat je dan even een dagje nodig hebt om weer bij te komen, daar is de tuin een fantastische plek voor.
Leuk dat je de mandjes weer oppakt.
Groetjes,

quiltsathome zei

Wat heb je een mooie fijne tuin, dat is altijd fijn om rustig te kunnen werken.
En ik vind het heel leuk dat je ook met mandjes bezig bent.
Ik vind dit strakke ontwerp ook altijd zo mooi !

Frederika zei

Gezellig zo op stap met je kleinkinderen. Wat leuk die keramiek bloemen in je tuin.

Conny's-blog zei

Heerlijke uitstapjes met je klein kindjes, zeker vermoeiend haha.
Maar nu weer tijd voor je hobby, mooie mandjes heb je weer zeg..................liefs.Conny