zondag 18 december 2016

Toch nog even tijd maken.

Afgelopen donderdag naar de Bee bij Joke in Eibergen geweest.
Het was er gezellig en ze heeft zo veel leuke dingen die mij erg aanspreken.

                          De hele middag heb ik zitten kijken naar 




deze engeltjes.
En als je maar lang genoeg blijft kijken kan het niet anders maar dan gaat het patroon en de vleugeltjes mee naar huis.

 Ben er dus voor gevallen en tussen alle beslommeringen door wil ik toch nog even tijd maken zodat ze met Kerst gezellig in de kamer kunnen hangen.

Ik ben al druk met het maken van de armen en benen.
Klein maar fijn.


Alle attributen worden uit de kast gehaald voor het maken van een paar stevige slanke benen met mooie kuiten en dito armen.
Breinaald, haaknaald, en zelfs een kabelnaald liggen er op het dienblad als ik s'avonds naar de Tv. zit te kijken en mijn handen met de engeltjes bezig zijn.

Multitasken daar zijn wij vrouwen toch wel goed in.

Oeps als ik daar maar geen problemen mee krijg met manlief want ook hij doet ook veel in huis zodat ik mij met andere dingen bezig kan houden.

Ere wie ere toe komt  mijn ramen zijn dankzij hem weer perfect schoon en kan ik weer zonder een grijze waas naar buiten kijken.

Het was een jaar waarin heel veel gebeurd is.
Afscheid nemen van mensen maar ook een aankondiging dat wij volgend jaar weer Opa en Oma worden.

Een mensen leven zit nou eenmaal vol pieken en dalen daar ontkom je niet aan.

Ik ga weer aan de slag met mijn engeltjes en wens iedereen hele fijne vredige Kerstdagen en een gelukkig maar vooral een gezond 2017 toe.

Het zou zo fijn zijn als dat voor iedereen op deze aardbol ook zo zou kunnen zijn.




Wit zal de natuur niet worden aan het einde van dit jaar maar ik vind het wel een prachtig plaatje van onze tuin om dit blogjaar af te sluiten.

Ik vond het leuk om blogs te bezoeken maar ook de mensen die een reactie geven wil ik bedanken, het is zo leuk om op deze manier mensen te ontmoeten dat doet mij altijd goed.
Tot volgend jaar.

Groeten
Marga


13 opmerkingen:

Chris zei

Die engeltjes krijgen het goed bij jou in huis, zeker weten. Heerlijk toch om er 's avonds lekker op je gemak mee bezig te zijn.
Dat is weer een mooi vooruitzicht Marga, opnieuw oma en opa worden!
Nee, een witte kerst zit er niet in. Als het binnen maar vrolijk en warm is met lieve mensen (of één lief mens) om je heen.
Ik wens jullie hetzelfde en in gedachten geef ik jullie een dikke knuffel!

Conny's-blog zei

Heerlijk steekjes prikken aan je engeltjes hoor.
Leuk volgend jaar weer opa en oma worden.
Lekker genieten nu even van deze tijd en gezellige kerstdagen.
En natuurlijk een gezond 2017..........liefs.conny

Marjan zei

Wat een schattige engeltjes. Gaat het je lukken om ze vóór de Kerst nog af te hebben?
ik wens jou en je dierbaren alle goeds toe voor 2017 en hoop dat jullie veel positiefs mogen beleven.
Dank voor al je blogjes en lieve reacties. Ik geniet er iedere keer weer van.
Groetjes weer

Mirjam zei

Wat ben je lieve engeltjes aan het maken... daar zou ik ook zo maar zin in kunnen krijgen, om die te maken bedoel ik... maar laat ik het maar bij al mijn lopende projecten houden (heb inmiddels mijn eerste drie mandjes gemaakt!).
Ik wens je alvast heel fijne kerstdagen en een heel mooi, creatief, gelukkig, gezellig en gezond nieuw jaar toe.
Veel liefs,
Mirjam

Marja Rijnsburger zei

Ik wens jou en al degene die je lief zijn fijne kerstdagen.
Een mooi, gezond en creatief 2017
Groetjes Marja
🎅🎄🎆

Will en Bob zei

Wat een leuke engeltjes! Veel succes met het maken.
Ook hier hebben we schone ramen dankzij man-lief.
Fijne kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
Groetjes Will

Floor zei

Heerlijk dat je je nu 24 uur per dag aan je engeltjes kunt wijden :-)
Ze komen natuurlijk af voor de kerst toch?
Leuk dat er weer een kleinkind op komst is, heel spannend.
Misschien een quiltje maken voor de kleine?
Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen.
Lieve groetjes,
Floor

Marjan zei

Dat worden schattige engeltjes!
Gezellige feestdagen en alle goeds voor 2017!

Frederika zei

Ik kan me goed indenken dat je voor de engeltjes viel. Ze zijn ook superleuk. De beste wensen, voor jou en de familie. Fijne Kerstdagen, en een goed en gelukkig gezond 2017.

Elizabeth zei

Intussen zijn je engeltjes misschien al af...
Wat zijn ze mooi! Ik begrijp wel dat je die graag wilde maken hoor ...
Heerlijk dat je man lekker meehelpt in het huishouden!
Ik hoop dat mijn DH dat t.z.t. ook gaat doen.
Het jaar is weer voorbij gevlogen, met alle ups en downs. Het lijkt haast cliché om het op te schrijven... Maar als je in het begin van een nieuw jaar staat, kun je je niet bedenken wat er allemaal kan/gaat gebeuren in zo'n jaar. Er zijn zoveel dingen waar wij mensen geen invloed op hebben.
Ik wens je fijne feestdagen toe met allen die je lief en dierbaar zijn!

Groetjes, Elizabeth

Saskia Smit zei

En zijn de engeltjes mooi geworden?
De allerbeste wensen voor het komende jaar!

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

I love those cloth angels too and would love to see one you made. You are so clever! All the best in the new year!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wel wat laat, maar ik zie het nu pas: Wat een schattige engel, die zou ik ook niet kunnen laten liggen!
En: alle goeds voor 2017!