zondag 19 juli 2015

Hoera Hoera Hoera.

                                               Hoera.

Vraag niet hoe maar manlief heeft vanmorgen alle moed weer bij elkaar gepakt om te proberen mijn blog met foto's te herstellen.
En ik zal het maar heel zacht zeggen "het is denk ik gelukt".

Mijn volgende blogje zal weer een normaal blogje zijn.

Maar ik kan je wel vertellen ik ben hier ZO BLIJ mee mijn zondag kan niet meer stuk ondanks de regen buiten.
                                            
                                              Fijne zondag.
                                             Groeten Marga
                                             

8 opmerkingen:

Chris zei

SUPER!!! Dat heeft hij weer goed voor elkaar gekregen. Dat was écht balen hè Marga! Echt geweldig dat het er weer picobello uitziet!

Annelies zei

Wat een opluchting !

Wilma Kuin zei

JIPPIE!!!

Floor zei

Wat een heerlijk nieuws voor jou!!!!!
Soms hebben we onze mannen toch zo hard nodig hè? :-)
Fijn dat hij het heeft kunnen oplossen, nu maar voorzichtig met op welk knopje je drukt.

Elizabeth zei

Toen ik de titel van je bericht zag in m'n bloglijst, wist ik meteen waarom je hiep hiep hoera riep...!
Superfijn Marga dat het toch gelukt is.
En eigenlijk ben ik heel erg benieuwd hoe het nu is gelukt, maar ja.. ik moet het je maar niet vragen hè...
Heerlijk dat je nu weer met plezier kunt bloggen!

Groetjes, ELizabeth

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Gelukkig want zonder blog is het nit zo leuk. Succes, fijn als het weer werkt

Johanna Zweden zei

Wat een opluchting
Groetjes uit zweden

Marjan zei

Wat fijn voor je! Én voor ons ook natuurlijk :-)
Je hebt hem toch wel even verwend hé, dat heeft ie wel verdiend!
Groetjes weer