vrijdag 27 maart 2015

Ochtend gymnastiek.

Als ik iedere morgen dergelijke toeren uit zou moeten halen voor mijn ontbijt nou dan was ik snel een paar pondjes lichter.


De foto is wat bewogen maar het moest allemaal even snel gebeuren.


Als het gelukt is een pinda uit het netje te peuteren neemt hij rustig de tijd om het op te peuzelen.

Zo leuk om te zien hoe lenig die beestjes zijn.
Ben er stiekem een beetje jaloers op.

Afgelopen zaterdag was het behoorlijk vol in ons kleine huisje maar geweldig om alle kinderen en kleinkinderen weer bij elkaar te hebben.


Spelen met de Playmobiel van hun papa's en mama,  oud en her en der ook wel wat kapotte onderdelen  maar dat mag de pret niet drukken er wordt nog steeds heerlijk mee gespeeld.

 Door alle drukte voor mijn verjaardag en het werken in de tuin is er van quilten niet veel gekomen.

De weersvoorspelling voor het komend weekend ziet er niet goed uit dus ga ik aan de slag


met het letterlapje van Minna Kroll.

En kun je mij vinden niet achter de geranium`s  maar achter deze


mooie cactus.

Ik sta er zelf steeds met grote bewondering naar te kijken zo mooi.
Dit is al de tweede keer dit seizoen dat hij voor een bloemenzee zorgt.
Een Oma bloem ik weet het maar niet erg hoor  ik heb er  ook de leeftijd voor en ach dat heeft ook zo z'n voordelen.

Iedereen een goed weekend en een hele fijne week. 
Groeten
Marga




11 opmerkingen:

Marga (MarPie) zei

Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk om het zo te kunnen vieren.
heel leuk quiltje en een ontzettend mooi borduurlapje ben je aan het maken.
Tja zo'n cactus daar wil ik ook wel achter zitten. Hoe krijg je dat toch voor elkaar?

groetjes,
Marga♥

Elizabeth zei

Ha Marga, nog van harte met je verjaardag! En wat een gezelligheid zo met de hele familie bij elkaar...
Dat plantje kun je lang plezier van hebben. Ik heb hem jaren gehad, en ik deed niks anders dan alleen maar af en toe een beetje water en de dode bloemetjes er uit halen....
Leuke foto van het eekhoorntje!

Fijn (quilt) weekend, groetjes van Elizabeth

Willy zei

Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Leuk die spelende kleinkinderen allemaal bij elkaar. Ik heb de Playmobil (en Lego) ook bewaard, maar er zijn nog geen kleinkinderen.
Mooi gezicht die eekhoorn in de tuin. Ik zag bij Qjoke ook al zo'n mooie reportage. Prachtig is je cactus. Je hebt groene vingers.
Fijn weekend,

Monica zei

Marga, nog van harte gefeliciteerd. Wat een gezeligheid al het kroost bij elkaar en ja, het oude speelgoed komt dus ook bij jullie nog goed van pas. Leuk zo'n acrobaatje in je vogelvoerhuisje.
Achter de geraniums? geeft niet, als het maar met een handwerkje is :)

Joyce zei

Marga van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellige boel en zo leuk dat het oude speelgoed weer nieuw plezier geeft :-) ennuh.... het bezoek van het eekhoorntje is ook een leuk cadeautje ;-)

Floor zei

Ga jij maar lekker genieten van je oma-plant hoor.
Wat leuk dat eekhoorntje. Ik zou het denk ik wat makkelijker voor hem maken en de pinda's op de grond leggen, maar dan zie je hem niet zo leuk bezig natuurlijk.
Fijn dat je hebt kunnen genieten van de kinderen en kleinkinderen.
Nu maar lekker handwerken dit weekend, daar is het echt weer voor.

Frederika zei

Wat geweldig leuk om dat op de vroege ochtend te zien.

Hennie zei

Wat leuk zo'n eekhoorn in je tuin geweldig om te zien.
Gezellig een huis vol familie, de kleinkinderen vermaken zich zo te zien goed

Fijne zondag Hennie.

sylvia zei

Nog van harte en wat een gezelligheid!! Leuk, he, die cactus: veel verwaarlozen en dan bloeit ie het mooist!!

Willeke de la Chambre zei

Wat enig die eekhoorn. Die heb ik niet in mijn tuintje hoor. Verder dan een egeltje kom ik niet ;)

Gezellig zo met de hele familie! quality time Marga!

Conny's-blog zei

Nog gefeliciteerd hoor. Leuke beestjes die eekhoorntjes he en zo leuk om naar te kijken. Je cactus staat er mooi bij zeg............liefs.Conny