zondag 17 maart 2013

Dat was mijn week.

Het was me het weekje wel. Druk maar gezellig.
Woensdag vriendinnen en andere mensen die een bezoek kwamen brengen.
En gisteren kwamen de kinderen en kleinkinderen.
Een heel huis vol. Want ja dat huisje van ons is zo groot niet meer.
En kleinkinderen hebben de ruimte nodig.

 
Sara ons poppenmoedertje heeft zich terug getrokken in de keuken en heeft daar haar eigen speelplek ingericht.
 
 
De anderen kozen ervoor om met playmobiel  te gaan spelen.
 
Kleine Coen erbij in zijn stoeltje samen met Oma aan de klets.
 
En de rest van de kamer was vol met volwassenen die zich op hun eigen manier wel hebben vermaakt.
 
 
Met het beertje wat ik destijds heb gemaakt heeft hij vriendschap gesloten.
 
Ben echt wel verwend met mooie kaarten
 
 
 bloemen en geld om te besteden aan mijn hobby.
Daar is de komende week weer alle tijd voor.
 
Deze week heb ik tussendoor nog iets anders opgestart.
Bij HAAR  zag ik zo'n mooie breirol.
En daar ben ik aan begonnen en het lukt ook nog.
 
 
Gewoon een gezellig werkje iedere dag een nieuw patroontje heel leuk om te doen.
 
Volgende week zal ik weer blogs gaan bezoeken om te kijken waar iedereen mee bezig is.
 
Nu gaan de wandelschoenen aan want de zon laat zich soms heel even zien het is droog en niet meer zo koud dus daar moet je van profiteren in dit land.
 
Fijne zondag
Marga

7 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Jaaaa 13 maart je verjaardag.
Nog van harte en het zie er supergezellig uit allemaal. Heerlijk he al die kindjes. Van mij mag het huis dan te klein zijn hoor, geen probleem.
Nog lekker even nagenieten.
groetjes
Wietske

Elly zei

Van harte gefeliciteerd, het is zo te zien super geweest en de kleinkinderen boffen maar met zo'n oma die gezellig bij hun komt zitten.

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd. Zo te zien heeft iedereen het naar zijn zin gehad.

Johanna Zweden zei

Nog van Harte gefeliciteerd Marga , hoop dat mijn kaart nog aan gekomen is!!!!!!!

wat een huis vol, maar wel gezellig

Wat word je pronkrol mooi

Fijne week en wou dat ik even mee kon met Chris op de koffie

Groetjes Joke

Willy zei

Gefeliciteerd had ik je al volgens mij. Gezellige boel allemaal samen.
Fijne week,

Chris zei

Dat was wel een heerlijk weekje met je kids en kleinkids! Toch mooi, zo alles bij elkaar. Wat wordt dat ventje al flink Marga, zó lief!
Prachtig breiwerk hoor. Ga het vrijdag bewonderen!

Inge zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke plaatjes allemaal. Zo herkenbaar, iedereen bij elkaar, je hele huis vol kleinkinderen en speelgoed. Helemaal gezellig.
Oh en begonnen met de breirol, ik ook ooit, maar ben gestopt, ben er te ongedurig voor. Ziet er mooi uit bij jou.

Groetjes,
Inge