woensdag 27 maart 2013

Bezoek en traditie.

 
Chris  bracht mij afgelopen vrijdag een bezoek maar ook Anita A. kwam een kopje koffie drinken en als er drie dames met dezelfde hobby bij elkaar zitten kom je tijd tekort.
Het was gewoon heel gezellig.



Ik mocht even voelen en kijken naar haar pannenkoek en ze heeft mij verteld hoeveel puntjes ze heeft gemaakt.
Geweldig wat een doorzetting vermogen om die allemaal te vouwen en zo netjes.
Ze zou er haast een quiz van kunnen maken. Hoeveel puntjes???



Zaterdag was het tijd om te rijgen niet met  stof of iets van dien aard maar rozijnen chips en snoepjes want het was afgelopen zondag Palmpasen en tradities zijn er om in ere gehouden te worden.
Dus zondag ben ik weer met veel plezier samen met de meisjes en hun ouders achter de muziek aan door het dorp gegaan.



Het was wel koud maar als je eenmaal aan de wandel was viel het nog mee.
 

 
Nog even een foto voor het fotoboek als herinnering.
 
 
Heel lang geleden liep hun vader ook mee achter het zelfde muziekkorps en ook daar heb ik nog foto´s van.
 

Verder ben ik bezig met de breirol zo s'avonds is dat leuk om te doen. Ook al gaat er wel eens wat mis en moet ik een stukje uithalen het komt goed vanavond is patroontje tien aan de beurt.


Nog even achter de naaimachine want ik heb me toch bonte stof aangeschaft. Als het klaar is zal ik jullie laten meegenieten.
Want kleurrijk is de mode wel deze zomer. Ik hoop in elk geval dat het ooit warmer gaat worden.

                                     Fijne avond.
                                     Groeten
                                      Marga





 

7 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat is die pannenkoek van Chris toch mooi. Leuk die foto waar je zit te rijgen. Mooi gebreid je breirol. Ik ben er aardig aan verslaafd geraakt. Ik ben bij 18 maar moet nu katoen bijkopen.

mery,s maaksels zei

wat leuk zo als jij dat allemaal neer schrijft ,zeg heb je al wat gehoord van je quilt die uit logeren is ,je laat hem of is het zij toch wel even zien als tie klaar is ben erg benieuwt hoe die geworden is gr mery

Lida zei

Ja hij is schitterend die pannenkoek van Chris! Gaaf dat zij hem had meegenomen. Wat een leuke foto´s van de Palmpasen, ik heb er ook nog mee gelopen en mijn dochters ook.
Groetjes
Lida

Willy zei

Zonder naam kon ik al zien wie er bij je is geweest, ik herken de quilt. Gezellig met de quiltsters bij elkaar. Mooie foto's van de Palmpasen. Wat groeit je rol al, mooi! Groetjes,

Chris zei

Was super gezellig!! Ik geniet nog na. En ik heb het eerste blokje met die KF stofjes gemaakt. Laat ik volgende week wel zien.
Heerlijk Marga, die meidjes met hun palmpasenstokjes. Als oma ben je toch onmisbaar hè?!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach wat een gezelligheid toch allemaal. Zo om te genieten he?
Wat zijn de kleuren van de quilt van Chris ontzettend mooi!!!!!
Groetjes
Wietske

Saskia Smit zei

Ik dacht al. Die pannekoekfoto hoort toch bij iemand anders?
Ik vind hem schitterend, maar ga geen puntjes raden.
Fijne paasdagen