zaterdag 30 juli 2011

Quiltje eindelijk af.

LQOL eindelijk af ik hoop dat er ondanks verdriet ouders blij mee kunnen zijn.


Over het eindresultaat ben ik niet zo tevreden maar misschien tut ik er wel te veel mee en daar wordt het ook niet beter van.

Het was ook een rare week maar met mijn zus gaat het goed de aderen rond haar hart zijn niet verkalkt dus komt ze in aanmerking voor nieuwe hartkleppen.
Maar zoals overal is er een wachttijd ja waar niet tegenwoordig het zal nog zeker anderhalve week duren voor ze gaan opereren.


Af en toe moet je jezelf eens verrassen  met deze quiltmania dus


en  

een heerlijk kop koffie met van die bollen waar je zo lekker in de slagroom kunt scheppen ach dan is het allemaal zo slecht nog niet.

Een fijn weekend allemaal.
Groeten
Marga


8 opmerkingen:

Anita zei

Ik vind het een heel lief quiltje geworden. Lees ze.

Mascha zei

Fijn dat je zus in aanmerking komt voor een nieuwe hartklep. Wens haar alvast heel veel sterkte.
Groetjes Mascha

Berna zei

Hoi Marga,
Eindelijk eens tijd om bij je te buurten.
Het quiltje is lief geworden. Het zal in dankbaarheid ontvangen worden, weet ik uit ervaring als ex-coördinator van dit project in ons ziekenhuis.
Je vroeg me welke tussenvulling ik ga gebruiken voor de Antieke. Dat zal voor het eerst een bamboevulling worden. Die is heerlijk licht en door de lichte kleuren van de top waarschijnlijk heel geschikt. Hoe het verwerkt is dus afwachten want ik heb er geen ervaring mee.
Ik ga nog even verder lezen bij je.
Groetjes
Berna

Chris zei

Waarom niet tevreden over je quiltje? Het is schattig geworden hoor en met veel liefde gemaakt. Dat is nog het allerbelangrijkste.
Wat fijn dat je zus tóch geholpen kan worden. Wel spannend, maar er is weer hoop. Wens haar maar heel veel sterkte toe.
Bekende boerenbonte kopjes!! Die zijn bij bij in de loop der jaren allemaal gesneuveld. Ik heb alleen nog wat mokken. Maar het wordt niet meer gemaakt, dus na bijna 50 jaar kan ik niet meer aanvullen.... En die bollen met slagroom!! Ik kom nog maar eens bij je langs, denk ik, haha. Fijne dag Marga en geniet van het zonnetje en groeten aan Cl. Dagdag.

Antje uit Urk zei

Ik vind het prachtig Marga!

En wat fijn dat je zus geopereerd kan worden, al zal het een spannende tijd voor jullie zijn!
Allemaal veel sterkte toegewenst!

En verwennen, heerlijk, dit moet je gewoon af en toe doen! Geniet maar van deze dingen!

groetjes uit Urk,

Lida zei

Fijn dat je zus geopereerd kan worden en dat is niet echt een wachttijd te noemen, sommige mensen moeten echt maanden wachten, dus ze wordt ondanks de vakantietijd vlot geholpen! Wens haar sterkte en beterschap! Ja het is een heel lief quiltje geworden en soms moet je gewoon zeggen dat het af is! Fijn weekend,
Lida

Johanna Zweden zei

Marga wens je zusje sterkte toe. Ik zie dat het in Holland al net zo slecht is als hier.
Wat een mooi quiltje is dit geworden.
Groetjes Joke en een fijne zondag

Marga (MarPie) zei

Veel sterkte voor je zus en alle familie leden want het is voor iedereen in meer of mindere mate een spannende tijd.

Wat je quiltje niet leuk!!! Het is een plaatje, goed van kleur {niet te fel} en een heel leuk patroontje. Niks meer aan doen en zoals er al gezegd word het is met liefde gemaakt en dat is het alle belangrijkste.

Groetjes,
Marga♥