woensdag 16 februari 2011

Visite en andere werkjes.

Morgen krijg ik visite van een lieve quiltdame die ik door de siggyruil en het blog heb leren kennen.


En bij visite hoort koffie en een stukje eigen gebakken taart.
Denk dat het best gezellig wordt en wij elkaar veel te vertellen hebben.

Aan mijn AQ heb ik de laatste 2 weken niet zo heel veel gedaan er kwamen andere dingen op mijn pad waardoor mijn nachtrust danig in de knel kwam
en er overdag niet veel uit mijn handen kwam.
Er zijn mensen die ons huis willen kopen maar wat wij zoeken is op dit moment niet te vinden in onze omgeving en wat moet je dan doen?
Manlief en ik zijn er de hele dag en een groot gedeelte van de nacht mee bezig en zijn er op dit moment nog niet uit.
Wij realiseren ons ook wel dat wij een luxe probleem hebben andere mensen zouden er blij mee zijn maar  wij waren op dit moment met de verkoop helemaal niet actief bezig.
Dus het overvalt ons en  "goede raad is duur" zegt het spreekwoord toch.
Wij weten het gewoon nog niet.

Toch heb ik nog wel iets gedaan.
Het wordt weer voorjaar en ik zag in de winkels overal weer gillets hangen.


Jaren geleden kocht ik dit stofje donkerblauw linnen met een wit borduurtje voor 1.00 euro per meter en maakte ik er deze gillet van.


 Inmiddels heeft het ook al 2 jaar in de kast gehangen zonder dat ik het gedragen had.
De armsgaten zaten niet zo lekker dus dat klusje heb ik afgelopen week geklaard en nu is het wachten op iets beter weer.

Ook dit slaapzakje voor de babyborn is nog uit mijn handen gekomen.


Nog een paar knoopjes en dan is ook dat klaar voor gebruik.

En als ik dan dit blogje overlees och dan heb ik toch niet de hele dag zitten slapen

Groeten
Marga

2 opmerkingen:

AnitaS zei

Je giletje is mooi en je taart ziet er heel lekker uit.

Johanna Zweden zei

Nu ik weet zeker dat je genoten hebt met Chris
Wat een heerlijk taart kan hem hier ruiken.
Wat een schitterende giletje.
En wat een leuke baby zak.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden