vrijdag 4 februari 2011

Naar de Bee en cadeau Anita

Naar de bee afgelopen woensdag ik weet het is wat laat om er over te schrijven maar er kwamen andere dingen op mijn pad die aandacht nodig hadden.


Dit is een gedeelte van de groep waar ik iedere eerste woensdag van de maand gezellig mee zit te quilten koffie drinken bijpraten zoals dat meestal op een bee gaat.
Het is een grote groep maar daarom niet minder gezellig.
De dame links op de foto is Corrie zij heeft  mij zo'n 4 jaar geleden leren quilten en de eerste beginselen bijgebracht.


Woensdagmorgen liet ze deze quilt zien gesneden uit een Jelly Roll. Hij is nog niet helemaal af en de kleur op de foto laat wel iets te wensen over maar het lukt mij niet beter.

Ook op  deze bee heb ik Anita ontmoet.
Zij vierde haar 200 ste blog met een Give Away.



Ik was samen met Chris de gelukkige een lief kaartje en een boek met quilt tips ze wist natuurlijk wat ik goed gebruiken kon.

Vandaag aan de slag  weer met ja ik wordt eentonig maar het wordt de AQ
vind het zo leuk om te doen.
Het weekend ziet er kwa weer niet zo goed uit dus kan ik heerlijk verder.

Fijn weekend.
Marga


5 opmerkingen:

Lida zei

Gefeliciteerd met je leuke pakketje, nu het is je gegund! Wat een mooie dingen laat je zien, die quilt vind ik heel gaaf, maar ze heeft er toch wel de contraststof bijgekocht? Ik heb nog twee rollen liggen, moet daar ook maar eens iets voor verzinnen! Fijn weekend, groetjes
Lida

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je prijs. Wat heb je een mooi boek gekregen.Groot gelijk dat je verder gaat met de AQ. Hij is ook zo mooi.

Chris zei

Volgens mij hebben jullie een behoorlijk grote Bee. Ziet er vreselijk gezellig uit. Zoiets mis ik nog steeds. Wat een enige quilt laat je van Corrie zien. Zo vrolijk.
Wat zijn wij een bofferds hè Marga, met onze prijzen. Jij kreeg ook al zo'n mooi boek. Echt leuk.
Ga maar lekker verder met je AQ, het is inderdaad weer om lekker binnen bezig te zijn.
Heel fijn weekend en liefs van mij.

Johanna Zweden zei

Gezellig zo een dagje en nog gefeliciteerd met je prijs.
Leuk dat jij ook Anita nu hebt ontmoet.
Wat een leuk quilt

Heerlijk zo een grote Bee ik zeg maar zo hoe meer zielen hoe meer vreugde
Fijne dag groetjes Joke

Monica zei

Wauw, wat laat jij steeds mooie dingen zien, en gezellig zo'n bee. Ik heb met veel plezier bij jou weer 'bij'gelezen. Afgelopen week heb ik ook zitten ploeteren op een enorme rand flying geese, laat ik binnenkort wel op mijn blog zien, succes