dinsdag 7 februari 2023

Tijd.

                                             De tijd gaat snel.

                                    Dagen en weken vliegen voorbij. 


              Het maand quiltje van February hangt al weer aan de muur.

                                         De Lente komt eraan.

 Annelein  heeft het patroon uitgewerkt van een Antieke breirol en ik vind het leuk om die ook te breien.


                                      De eerste twee patroontjes.


De volgende drie.


En dan de laatste twee.
Ik brei met dunne witte katoen niet op de foto te zien maar het is echt wit. 


Leuk om te doen en ik heb inmiddels het terug steken ook onder de knie.
 Als de rol straks klaar is, is het weer een leuke aanvulling in mijn mandje.


De bloemen op het straat meubilair in de buurt maakt de dagelijkse wandeling ook weer vrolijker.
Want wij komen steeds meer van dit soort schilderen tegen.



Voor onze kleindochter in Belgie zoek ik dit


haak boek.

Is er soms iemand die het heeft en er niets meer mee doet?

Sophie wil graag Grannys leren haken en er een vest van maken.
Zij zou er heel erg blij mee zijn.

Mijn opruim stofjes quilt is af maar dat is voor de volgende keer.

Wens jullie nog fijne zonnige dagen.
Geniet er van.
Marga

7 opmerkingen:

Floor zei

Wat leuk dat je kleindochter die leuke vierkantjes wil leren haken.
Heb even voor je gezocht op Marktplaats.
Hier kan je het boek kopen voor 7,50:
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-vrije-tijd/breien-en-haken/m1908471601-brei-en-haakpatronen-huisdieren-tassen-kado-figuren-etc-7-x

Wel zo snel mogelijk een berichte sturen dat je het wilt kopen als je dat wilt, want verschillende boeken zijn er al verkocht.
Maar misschien wil je wachten op een aanbod van één van je lezers.
Zal je ook een mailtje sturen, dan kan je op de link klikken, hier gaan dat niet.
Groetjes en succes,
Floor

Frederika zei

Wat een leuke breirol. Zulke kastjes vrolijken de straat lekker op. Groeten Frederika

Tilly zei

De breirol ziet er prachtig uit. Leuk dat je kleindochter wil gaan haken.
Nog even Marga en dan is het lente.
Fijn dag!

Dientje zei

Wat leuk dat je kleindochter ook gaat haken. Ik hoop dat je het boek vindt. De breirollen vind ik leuk om te zien, maar ik brei niet mee, ik volg het wel. Groet, Dientje

miekequilt zei

Wat een mooie breirol. Een fijn werkje, lijkt mij. Leuk dat je kleindochter wil haken,ik heb het boekje niet, anders stuurde ik het je wel op.
Lekker wandelen in het zonnetje met zoveel moois te zien is heerlijk hè.

Elizabeth zei

Ja, de eerste maand zit er al weer op... het gaat echt snel.
Ja, ik herinner me nog dat je een mandje met breirolletjes hebt, zo leuk.
En nu nòg eentje erbij. Wat een heerlijk werkje hè?
Aan het boek kan ik je helaas niet helpen. Heeft Bol het niet tweedehands?

Marjan zei

Wat fijn dat je zo lekker bezig bent met de volgende breirol.
Helaas kan ik je ook niet aan het boek helpen, ik hoop dat jullie het kunnen bemachtigen!