woensdag 21 juli 2021

Hotel Oma en het boek "De geur van gras".

                                                                Hotel Oma.

Geen oppas voor kinderen kleinkinderen bloemen of planten maar voor


                                                      Cavia's

           Twee cavia meisjes gewoon in een kooi van onze zoon hier uit de stad.


En baas boven baas ook nog twee cavia mannetjes in een cavia flat.
Die komen uit Duivendrecht.
Dus  zijn ook echt op vakantie bij Oma.
Ik sleep de hele dag met hooi rauwkost water en wat ze nog meer lusten want piepen om iets lekkers doen ze de hele dag.


Het boek!


Mieke was echt onder de indruk en ontdaan na het lezen van dit boek.

Ik heb niet dezelfde ervaring zoals Mieke beschreef.
Integendeel mij deed het boek niet zoveel vind het ook heel moeilijk te beschrijven en heb moeite moeten doen om het uit te lezen.

Dus het is goed dat er in de bibliotheek heel veel boeken zijn waaruit we kunnen kiezen.


Ik denk dat ik meer heb met een ander soort boeken.
Scandinavische trillers lees ik heel graag.
Van Liza Marklund staan er nog twee op mijn wensen lijstje.

Ondergedoken is het eerste boek en 
Aziel is de opvolger daarvan.

Manlief heeft ze al gelezen en was erg onder de indruk van de twee boeken.
Het is een waar gebeurd verhaal en uiteindelijk is de vrouw waar Liza  over schrijft de eerste Europese vrouw die in de VS. asiel heeft gekregen.

Groeten
Geniet van het mooie zomerweer.
Marga

10 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik had al eerder het idee dat mijn smaak met boeken soms afwijkt. Toch leuk dat ik jullie aan het lezen van dit boek kreeg. Jammer dat het je niet veel deed. Maar smaken verschillen en dat is alleen maar fijn, toch?

Floor zei

Zoals ik al aan de schreef, vond ik het ook geen mooi boek. Wel goed geschreven, maar niet mijn smaak.
Cavia's... ja die zeuren de hele dag om eten, maar mogen niet teveel. Vooral groen mogen ze weinig, anders krijgen ze diarree.
Straks zijn ze vast tonnetje rond als ze weer opgehaald worden.

Dientje zei

Oma is er maar druk mee. Vinden de dames en heren het gezellig in het hotel?
Dat je het boek hebt uitgelezen, terwijl het je niet boeit. Knap hoor. Ik heb veel geduld, maar een boek wat niet boeit lees ik niet verder.
Veel plezier nog met de hotelgasten. Groet, Dientje

Tilly zei

Wat een drukte met je dierentuin, maar wel leuke vakantiegangers.
Knap dat je het boek uitgelezen hebt, ga eens kijken bij Liza Marklund,ben ook wel een fan van scandinavische thrillers.
Succes met het oppassen.

Elizabeth zei

Inderdaad, smaken verschillen... Ik heb dat ook met mijn schoonzusje, terwijl we allebei dol op lezen zijn.
Vroeger las ik ook veel thrillers, maar tegenwoordig mag het wat minder heftig zijn voor me.
Je hebt een echt cavia hotel hoor! En die beestjes houden nog van gezelligheid ook, ze zijn best sociaal.
Het is altijd fijn om iemand te kunnen vinden die voor je dieren zorgt!

Conny's-blog zei

Ja boeken is voor iedereen weer een andere beleving soms he.
Gelukkig is er keuze genoeg.
Moet lachen om je cavia hotel.
De hele tijd als ze je horen, piepen ze om eten.
Wiet....wiet...ik lust wel weer wat haha................liefs.Conny

Willy zei

Dat zal een gezellig gepiep zijn.
Ja, smaken verschillen en zo is het ook met boeken. Nog knap dat je het hebt uitgelezen, ik had 'm al weggelegd.

Chris zei

Die Cavia's boffen maar met Hotel Oma!! Dat is vast een 5-sterren hotel!
Fijn weekend Marga en liefs van mij.

Guusje, zei

Wat een leuk hotel is het bij jullie. Gezellig. Knap dat je het boek uitgelezen hebt ik leg het dan weg als het mij niet boeit.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.