donderdag 25 februari 2021

Bezig zijn.

                                                    Ik kan mijn geluk niet. 

           De zon schijnt ben een Lente mens en geniet er met volle teugen van.


Op de recreatieplas " De Rutbeek "  waar 10 dagen geleden nog werd geschaatst waren nu al mensen met een kano aan het varen en genoten anderen in een korte broek op een bankje in de zon.


               Onderweg langs een bospad kwam ik deze crocussen tegen.

                             En een stukje verder deze sneeuwklokjes.

   Een beetje verdwaald lijkt mij zo midden in het bos maar zo lief om te zien.

                                       Thuis in de kamer heb ik 


heb ik de kippenquilt opgehangen past goed bij de tijd van het jaar.
Alleen de kleur is toch feller en fleuriger dan op deze foto. Helaas.

En dan de lapjes quilt voor Lisa.

Nou!!!!!!!!!!

Ik was een beetje te enthousiast.



Deze lapjes dacht ik snel even in elkaar te zetten maar het resultaat was nou ja hoe zal ik het zeggen " ik vond het 3 keer niets " dus ben vorige week druk geweest om alles los te peuteren.

                   Een hele klus je bent  van de straat zal ik maar zeggen.


Alles ligt nu weer op de grond en ben ik opnieuw aan het puzzelen geslagen.



        
Niet alle geknipte lapjes worden weer gebruikt er moet nog wel iets nieuws bijkomen.

                                                      Maar 


                                                       deze


                               en deze met "Love " komen er zeker in.


                            Net als deze met haar naam "Lisa Susanna" 

Dus van vervelen is geen sprake ik heb nog voldoende te doen want ik hoop nog steeds op 28 mei klaar te zijn met deze quilt.

                                              Groeten van mij.
                   Geniet van het mooie weer en alles waar jullie mee bezig zijn.

                                                    Marga

                                                   

6 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Ja heerlijk he het voorjaar en alles weer zien te groeien in de natuur..............liefs.Conny

Willy zei

Ja, je ziet en ruikt het voorjaar, heerlijk! Ik denk dat je nu met dat gepuzzel op de goede weg bent, het ziet er mooi uit.

Marjan zei

Jij durft! Een deadline maar toch opnieuw beginnen. Maar ik snap dat hoor; het moet wel naar je zin zijn en goed voelen. Gelukkig heb je nog 3 maanden..... ;o)

Floor zei

Heerlijk hè, dat voorjaarsweer en alle bolletjes die zo mooi in bloei staan!
Geniet er ook zo van.
De kippenquilt kan ik ook wel eens uit de kast halen, dat staat nu zeker wel leuk met dit weer. De winterquilts maar weer in de kast.
Zo jammer dat je niet blij was met de blokjes quilt.
Alles weer uit elkaar halen, wat een moed!
Maar wel leuk als het straks helemaal naar je zin is.
Flink doorwerken om het op tijd klaar te krijgen.

Elizabeth zei

Ja, bizar hè dat het weer zó snel en zó rigoureus kan omslaan. Ik houd van de winter, maar dit is ook heerlijk!
Oeps, al die lapjes lostornen is meer werk dan vast stikken🙈...
Maar als het niet naar je zin is, dan kun je maar beter korte metten maken!
Er zijn erg leuke lapjes bij! Het gaat je vast lukken!

miekequilt zei

Wat is het toch heerlijk buiten met de zon. Echt genieten hoor.
De quilt voor je kleindochter wordt prachtig, maar kost nog wel even tijd. Lekker om mee bezig te zijn en onder je handen te zien groeien.