maandag 9 november 2020

Te vroeg?

                                                 Het is herfst dat is buiten duidelijk te zien.


Wandelen in de zon en genieten van de kleuren


           die zo verschillend kunnen zijn en met een zonnetje erbij worden de kleuren alleen maar mooier.


                                              Paddenstoelen in alle kleuren maten en modellen. 

 

 Onder de overkapping  ook iets met kleur gedaan.

Het is nog maar November wat vroeg voor Kerst misschien toch heb ik maar eens wat lapjes uit mijn verzameling gezocht


en ben ik aan de slag gegaan om boompjes te maken die ik met Kerst kan versturen .

                       Zelf vind ik het ook leuk om kaarten met iets persoonlijks te krijgen.
                           Juist nu want er is al zoveel onrust en afstand tussen mensen.

        Geniet allemaal van de komende week de weersvoorspellingen zien er goed uit en blijf gezond.

                                                                        Groeten
                                                                         Marga

6 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi hé die herfstkleuren. Inderdaad, vooral in het zonnetje is het een kleurenfeest!
Vanaf half oktober hebben ze hier in de straat al kerstlichtjes in de tuin... Ik vind het wat vroeg, maar in deze speciale tijd geeft het wel wat licht aan de dagen. Voor kerstkaarten maken kan het nooit te vroeg zijn (ik heb ze al klaar😂). Als je op tijd begint, scheelt dat een hoop 'stress'. Je hebt dus groot gelijk, veel plezier bij het maken!

Floor zei

Zolang de blaadjes nog aan de bomen zitten vind ik het leuk en mooi, maar kale bomen.....
Gelukkig kunnen we dan de lapjes er bij pakken.
Het is te vroeg voor kerst, maar niet om vast een kerstquiltje of iets anders kersterig te gaan maken, dan is het met kerst misschien wel af.

Elizabeth zei

We hebben prachtig herfstweer op dit moment! En toch vind ik de kale bomen ook wel wat hebben, ik houd wel van het lijnenspel.
De kerstspulletjes komen bij ons pas na 5 dec. tevoorschijn. Maar als je iets wil maken voor kerst, dan kun je maar beter op tijd beginnen!

Quibi zei

Dankjewel voor je reactie op mijn blog. Wat is de herfst mooi hè? Zeker als het weer zo lekker meewerkt. Ik ben benieuwd naar je kerstboompjes.

Anoniem zei

Herfstkleuren zijn zo mooi om te zien. Mooie foto’s.
Ik vermoed dat mensen nu, vanwege de lockdown heel snel hun kerstspullen gaan pakken. Om het gezellig te make .

miekequilt zei

Het is heerlijk buiten. De bossen zijn prachtig, dus we kunnen nog steeds genieten van het wandelen.