zondag 10 november 2019

En dan is het.

                     November alweer bijna de laatste maand van het jaar. 


                                

Volgende week komt Sinterklaas met zijn zwarte pieten weer in ons land aan.
Er is veel te doen over dit leuke kinderfeest maar ik hoop dat het blijft zoals het was en is en er respect en begrip is voor ieders standpunt.

Veel is er dit jaar niet uit mijn handen gekomen maar nu 5 December voor de deur staat ben ik toch maar eens in mijn lapjes voorraad gaan zoeken.



Lapjes in overvloed kleindochter heeft een Baby Born en ik ook nog een boekje met patroontjes.

Dus kost het niet veel moeite om iets leuks te maken.



       Ook al is het een gefriemel met al die kleine patroontje en naadjes.



Met mijn eigen Baby Born in huis kan ik passen en direct het resultaat zien.



Op haar rug komt het er zo uit te zien.

Nog een broekje erbij met een kantje dan is het compleet.

Leuk om te maken en te genieten als kleindochter Lisa het op 5 December uit gaat pakken.

                                                  Fijne week.
                                                   Groeten
                                                    Marga

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuk jurkje, Marga. Daar heb je vast succes mee.

Marjan zei

Se Sint boft maar met zo'n handige naaiknecht.😁 Die kleine kleertjes zijn inderdaad friemelig om te maken, maar het voordeel is wel dat je makkelijk kunt overzien wat er gedaan moet worden en met zo'n handige 'paspop' in huis werkt het vast extra fijn. Wat zullen de kinderoogjes stralen als dit pakje uitgepakt gaat worden!

Marjan zei

Ik bedoel natuurlijk...De Sint....

Conny's-blog zei

Zo die baby born komt er mooi uit te zien hoor.......liefs.Conny

Elizabeth zei

Het is toch zo leuk om poppenkleertjes te maken! Als ik iets voor mezelf naai, dan kijk ik veel preciezer hoor... Dan wordt er doorgeslagen, gespeld en geregen en gepast...
Mouwtjes is best een gefriemel bij de pop.
Fijn dat je weer in je lapjes bent gedoken!

Anita zei

Ziet er goed uit Marga!

Floor zei

Knap hoor om poppenkleertjes te maken. Vind het altijd een hoop gedoe die kleine patroontjes. Handig dat je je eigen paspop in huis hebt (waar je natuurlijk stiekem mee speelt :-) Leuk straks voor je kleindochter.