zondag 28 april 2019

Even voorstellen.

Mijn randjesrol met de familie informatie is inmiddels al een stuk gevorderd.

Het is zo leuk om mee bezig te zijn patroontjes en randjes te zoeken en de kinderen en kleinkinderen op deze manier door mijn hoofd en handen te laten gaan en  alles vast te leggen.



Onze oudste zoon en zijn gezin.


Afgewisseld met randjes van Annelies en blokjes van Haar.




Onze tweede zoon en zijn gezin.


En weer andere randjes en blokjes.

Ben nu nog bezig met de gegevens van onze dochter en haar gezin.

Tussendoor geniet ik van het mooie weer en alles wat gaat bloeien en groeien in de tuin.


De blauwe druifjes zijn inmiddels uitgebloeid maar ze waren zo mooi.



De Clematis bloeit
                                             weer geweldig roze.



En het verwonderd mij elk jaar weer hoe alles na een winter weer prachtig groen wordt.

Fijne week
Groeten
Marga

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Jullie tuin is prachtig. En wat een mooie rol met alle familiegegevens. Leuk idee.

Floor zei

Leuk hoor die familierol afgewisseld met borduurrandjes. Echt een familiestuk.
De tuin... tja je moet echt elke dag goed kijken, want dan is alles weer groter en groener.
De regen heeft daar goed bij geholpen, maar nu graag heerlijk indetuinzitweer!

Frederika zei

Wat een leuk idee, deze familierol.
Je hebt een prachttuin. Hier wil ik de bloemen wel uit de grond kijken.
Heerlijk zo om van die bloemenpracht te genieten

miekequilt zei

Je rol is echt heel leuk hoor. Ik vind het een heel leuk idee om zoiets te maken. En de tuin is ook een plaatje.

Conny's-blog zei

Wat leuk zeg je borduur rollen van alle familie leden.
Je tuintje is ook erg mooi al.............liefs.Conny

Else zei

Wat een leuke borduurrol en je tuin genieten!! Fijne dag zwaaizwaai

Elizabeth zei

Wat ben je al weer ver gekomen! Ik vind het zo'n leuk idee en zoals je het uitvoert wordt het prachtig. Je stopt er volgens mij een grote portie liefde in!
Heerlijk in de tuin hè.. alles komt uit en geurt en bloeit...

Chris zei

Wat bijzonder Marga, die rol, heel persoonlijk!