woensdag 9 januari 2019

En wij noemen het !

                                Eindelijk  is er duidelijkheid.

Na ruim 3 maanden van pijn, pijn bestrijding, dokters bezoeken fysiotherapie en onderzoeken heeft het sinds gisteren een naam gekregen "Spierreuma" is het volgens de reumatoloog.

                         En ben ik zo blij met het antwoord.
    Ik hoop nu met de juiste medicijnen weer een normaal mens te worden.


Zodat ik weer met draad en naald aan de slag kan .
Kan lopen, fietsen, en gewoon kan functioneren. 

Deze patroontjes waarvan er iedere vrijdag weer een nieuwe op haar site komt, zijn opgeslagen, want het lijkt mij zo leuk om ze allemaal te borduren.

Even afwachten maar ik ga ervoor.

Groeten
Marga


14 opmerkingen:

Quiltlia zei

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt en dat de pijn een naam heeft gekregen.Hopelijk kun je met de juiste medicatie weer handwerken.Groetjes Lia.

Else zei

Fijn dat je het nu een naam kan geven, hopelijk kan je met het juiste medicijn weer lekker aan de slag! Zwaaizwaai

Annelies zei

Fijn dat je nu weet hoe of wat !

Marjan zei

Onzekerheid door het niet weten is altijd super naar! Maar gelukkig weet je nu wat er aan de hand is en kan je opbouwen naar een goed herstel.
Ik hoop dat je snel de naald en draad weer beet kunt pakken want die borduurtjes zien er erg mooi uit.
Beterschap!

Conny's-blog zei

Niet leuk maar wel fijn dat ze nu iets weten wat het is.
Hoop inderdaad dat ze je nu met medicijnen enz kunnen helpen............liefs.Conny

Floor zei

Spierreuma... dat klinkt niet best Marga.
Gelukkig kan de medicatie de pijn wat verlichten, maar het blijft een akelige ziekte. Zou fijn zijn als je weer kunt handwerken, want dat is nu eenmaal de lust in je leven.
Veel sterkte er mee.
Groetjes,
Floor

Elizabeth zei

Onzekerheid en allerlei vragen hebben is niks... Nu weet je wat er aan de hand is!
Maar daarmee is de pijn nog niet weg; heb je al medicatie?
Spierreuma zit toch niet in de gewrichten? En kan het ook nog overgaan?
Hopelijk kun je weer wat gaan oppakken van de dingen die je zo graag doet!
Groetjes, Elizabeth

Anoniem zei

Altijd fijn als je weet wat je hebt, maar leuk is anders. Sterkte en hopelijk doen de medicijnen hun werk en kan je straks weer handwerken zonder al te veel pijn.

Chris zei

Nou joh! Gelukkig dat je in een tijd leeft waarin zoveel medicijnen zijn. Ik hoop van harte dat ze hun werk doen en je je weer beter gaat voelen.
Heel veel liefs van ons!

Will en Bob zei

Fijn dat je weet wat je hebt. Er zijn gelukkig medicijnen voor. Ik heb ook al vele jaren spierreuma.
Met de juiste medicijnen ben ik nu pijnvrij. Dat wens ik jou ook toe. Een leven zonder pijn.
Lieve groet Will

Willy zei

Fijn dat er nu wat aan gedaan kan worden en je weer dingen kunt doen. Hopelijk doen medicijnen snel hun werk.
Groetjes,

tiny zei

De onzekerheid is nu weg , hopelijk slaan de medicijnen snel aan en kun je beginnen met de prachtige blokjes om te borduren.

Jane in Cumbria zei

Wat fijn om dat nu te weten. Ze kunnen dat echt wel behandelen met medicijnen, dus hopelijk zul je gauw pijnvrij zijn!! Dat borduurwerk lijkt leuk!

Trui zei

Was wat áchter met lezen, dus een late reactie. Sterkte met de spierreuma. Ik kreeg het in 2014 na mijn linker nieuwe heup. Gelukkig hielp de prednison en was ik er voorjaar 2017 klaar mee en medicijn vrij. Doe rustig aan en beperk je tot de leuke dingen. Liefs en sterkte, Trui