dinsdag 31 juli 2018

Vakantie.

Nog steeds is het vakantie weer, droog en warm en dat al sinds eind mei.
Ongekend want tijdens onze vakantie in juni waren wij ook alleen maar op zoek naar fietsroutes in het bos onder de bomen en dat is nu nog niet veel anders geworden.

 In Bladel op camping "de Ganzenhof " hebben wij het reuze naar onze zin gehad.          
 Dat kan ook niet anders als je rondom een weide staat met een prachtig uitzicht.



Twee jonge koeien en twee ezels die steeds weer in de schaduw van het hokje gingen staan.
Als ze daar stonden zo stil in afwachting wat komen ging moest ik vaak denken aan het liedje
"Busje komt zo".

De kersenbomen hingen er vol met kersen de trap stond erbij klaar voor iedereen die zin had om kersen te plukken.


Daar was manlief wel voor te porren.

Zelf heb ik meegedaan aan een workshop porselein schilderen die door de eigenaresse van de camping werd gegeven.


Na 13 jaar was het toch weer leuk om daar te zijn en in de omgeving te fietsen.

Net als vorig jaar zijn wij ook een paar dagen in Noord Limburg geweest op camping de Petrushoeve.

 Het verblijf daar was geweldig heerlijk rustig en ook daar een prachtige omgeving om te fietsen.


Onderweg kwamen wij een schaapherder tegen met z'n kudde en 




zie je langs het water hoe de bevers knagen aan de bomen.

De natuur is geweldig en ik geniet er met volle teugen van.

Afgelopen Zondagmorgen vroeg nog even een rondje Buurseveen gefietst.

Even langs het Buursemeertje


Waar wij niet de enige waren die verkoeling zochten.


Ook dit paardje had verfrissing nodig.
Voor mij grappig om te zien een paard in het meer waar ik vroeger heb leren zwemmen.
Dat is al heel lang gelden en niet meer van deze tijd toch roept het meertje bij mij altijd heel veel herinneringen op. 

Wens jullie een fijn dag toe en hoop stiekem dat het wat minder warm wordt want langzaam begin ik wel wat moeite te krijgen met iedere dag die hoge temperaturen  en komt er  qua handwerken niet veel uit mijn handen.

Groeten
Marga


10 opmerkingen:

Marjan zei

Wat zijn jullie er lekker uit geweest! Het was af en toe misschien te warm, maar daardoor smaakten de kersen vast extra lekker.
Leuk die workshop porcelein schilderen, staat jouw werkstuk ook op de foto?
Oh die schapenkudde onderweg; dat is een mooi cadeautje!
Grappig die jeugdzwemherinnering bij het meertje.

Floor zei

Kersen plukken! Oeps, daar zou ik heel wat tijd aan besteed hebben als ik daar was :-0
Ach, die diertjes hebben het ook zo warm.
Zag op het journaal dat de koeien massaal worden geslacht omdat het eten op is.
Ook de oogsten mislukken, dus dat gaan we nog lang merken.
We willen regen.... maar we moeten afwachten of het ooit nog komt.
Porselein schilderen lijkt me heel leuk om te doen, zie mooie dingen die gemaakt zijn.
Fijn dat jullie toch nog genieten ondanks de hitte.

miekequilt zei

Wij hadden vandaag op Texel een paar behoorlijke regenbuien, maar het frist er niks van op.
Wat enig om een cursus porselein schilderen op een camping te doen.
Staat jouw werk erbij?

wilma oud zei

Wat een leuke vakantie hadden jullie. Porselein schilderen heb ik ook in het verleden gedaan op workshops. Ik maakte bij de geboorte van 2 kleinkinderen een ontbijt setje. Mok en ontbijt bordje. Zo leuk. Nog een verder fijne zomer. Groetjes Wilma

Elizabeth zei

Heerlijk om zo vakantie te houden en jullie zijn echt dol op fietsen hè..
Leuke workshop deed je! Ik zou er zo zin in krijgen...

Jeanny zei

Dat was een heerlijk vakantie met ouderwets zomerweer. Tenminste in mijn herinnering hadden wij vroeger vaker van deze zomers!
Leuk die workshop !

شركة المثالية zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
yanmaneee zei

off white nike
longchamp bags
yeezy boost
goyard handbags
louboutin outlet
goyard
nike air max 2019
vans shoes
ferragamo belt
louboutin shoes

sesash zei

click here for more these details view it now Look At This Read Full Article gucci replica

Unknown zei

replica bags joy get more g6s36u7j40 replica bags bangkok best replica bags online 2018 fake gucci c3w02o8p47 replica bags wholesale mumbai like it z5c90h8i54 Louis Vuitton replica Bags replica bags near me