zondag 3 juni 2018

Links om.

In mijn vorige blogje liet ik vol vol trots de snel groeiende blauwe regen zien.

                                   
                                  En dat het super snel gaat is 





hier te zien.


Dus leek het mij verstandig om eens te gaan kijken hoe en wanneer je zo'n plant moet snoeien.

En wat blijkt er zijn verschillende soorten.
Links en rechts draaiende planten.
De natuur het blijft verrassen.


Deze pioenen waren ook prachtig maar al uitgebloeid  want de pracht  is maar van korte duur.


Voor een kleindochter die 10 jaar werd nog even een etui gemaakt, vorig jaar keek ze met grote ogen vol verlangen naar het etui dat ik voor haar zus maakte en dan kun je als oma niet anders dan voor haar ook aan de slag gaan.


Gisteren de eerste verjaardag gevierd van de jongste telg in de familie.


Een parmantige dame die  al vrolijk rondhuppelt geen angst kent en weet wat ze wil.
Een beidehandje die zich de taart lekker laat smaken.
Het voordeel van zo klein zijn is "dat je gewoon een stuk taart met je handjes mag eten". 

En dan kan ik ook nog vertellen dat het met manlief super goed gaat en daar zijn wij blij mee.
Gezondheid is zo belangrijk en dat weet je pas als het niet zo goed gaat.

Wens jullie een hele fijne week.

Mijn week staat in het teken van mandjes want ik ben er nu zover mee dat ik de rijen aan elkaar kan zetten.

Groeten
Marga


4 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Zo fijn dat het met je man zo goed gaat.
Net als met kinderen als hun het naar hun zin hebben jij ook.
Dus als manlief zit goed voelt, jij ook...............liefs.conny

miekequilt zei

Wat kun je toch heerlijk genieten van de tuin en de kleinkinderen. Heerlijk! En fijn dat het met je man goed gaat.

Floor zei

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je man. We hebben wat zorgen om onze mannen hè?
De blauwe regen kan je horen groeien, mijn buurman moet elk jaar flink snoeien om hem/haar binnen de perken te houden.
Prachtig etui heb je gemaakt voor je kleindochter. Zo'n schattig stofje!
En natuurlijk gefeliciteerd met de kleine uk die 1 werd.
Met je handen eten is heel fijn, misschien moeten wij dat ook vaker doen :-)

Elizabeth zei

Heerlijk om een goede uitslag te krijgen! En hopelijk komt het niet meer terug... en kunnen jullie weer heerlijk genieten.
Lief, dat kleine meisje... Als ze iets groter is, dan wil ze vast ook zo'n pennenzakje... want wie wil dat nou niet?
Linksom, rechtsom.. ik wist niet dat dit met planten zo was. Wèl met water dat in je bad wegloopt... dat schijnt met magnetische velden te maken te hebben en de stand van de maan...

Groetjes, Elizabeth