maandag 11 december 2017

Kijk.

Ja er valt echt wel iets te kijken vind ik zelf want het hangt al een paar weken aan de muur mooi te zijn alleen lukt het mij maar niet om er een een mooie foto te maken en dan komt van uitstel bijna afstel.

Vandaar de stilte op dit blog en ach het einde van het jaar hé zal ik maar zeggen de fut is er een beetje uit.



Een klein detail van het geheel.


Eindelijk klaar en met zoveel plezier aan gewerkt.



Een lijst uitzoeken ook niet makkelijk en het inlijsten is mij  goed gelukt.



En dan is het klaar mijn Romantic Sampler hangt aan de muur.

In de spiegeling van het glas is de andere quilt te zien jammer maar het lukt mij niet een betere foto te maken.
Een mens kan ook niet alles hebben toch!

Op het moment dat ik dit blogje schrijf om 4 uur in de middag komt er wel van alles uit de lucht vallen.
Het was hier al prachtig met al die sneeuw


maar de hagel, regen en sneeuw die nu afwisselend uit de lucht komt vallen maakt dat de laag wit in de tuin alleen maar dikker wordt.
Ik prijs mij gelukkig dat ik niet naar buiten hoef.

Dat is dan wel weer een voordeel van ouder worden


en  tijd hebben om leuke dingen te maken voor een kleindochter van 6 maand.

Het ziet er allemaal wel zomers uit maar op de achtergrond is toch echt wel de kerstboom te zien die inmiddels in de kamer staat.

Met het nodige handwerk en een mooi boek  kan ik genieten van het winterse plaatje buiten en de warmte binnen.
Ik mag niet klagen.

Wens jullie een fijne en veilige week toe.

Groeten
Marga

5 opmerkingen:

Marjan zei

Wow Marga wat is je sampler prachtig geworden! De witte stukjes borduurwerk lijken wel van kant,mooi!
Inderdaad valt het niet mee om mooie foto's te maken de laatste tijd (daar heb ik ook last van :-)
Wat een prachtige winterfoto van je tuin; die kan je wel als kerstkaart gebruiken!
Bij ons gisteren alleen wat natte sneeuw, maar vandaag wordt het gelukkig wel wat witter.
Groetjes weer

Sylvia`s Quilts zei

Wat een prachtige geborduurde sampler. Héél apart om dat aan de muur te hebben hangen en dan ook nog zelf gemaakt.
Inderdaad is het een voordeel van ouder worden dat je niet voor dag en dauw in slecht weer de weg op hoeft.
Nu maar lekker binnen genieten!
Groetjes Sylvia.

Floor zei

Wat is je borduurwerk prachtig geworden Marga! Zo fijn en apart. Vooral die eerste foto, dat lijkt toch net geklost kant?
Ook mooi ingelijst en nu van genieten terwijl je lekker bij de verwarming zit en uitzicht hebt op de sneeuw buiten.
Ik moet er toch op uit met mijn hondje en voor de boodschappen, dus glibberen in de hoge laag sneeuw.
Nou ja het gaat dooien, hopelijk is het snel weer weg.
Groetjes,
Floor

Elizabeth zei

Ja, er is zèker wel te zien bij jou! Prachtig... en niet te geloven dat je dit zelf zo mooi kunt inlijsten. Dat zou ik nooit kunnen hoor! Heb je dat vaker gedaan?
Je weet dat ik helemaal verliefd ben op dat borduurwerk hè... en het is net wat Floor hierboven schrijft; geklost kant ..
De witte wereld is zo mooi; je tuin ziet er sprookjesachtig uit. Helaas gaat het al weer dooien...

Groetjes, Elizabeth

Frederika zei

Wat een pracht borduurwerk is dat geworden Marga. Je hebt een heerlijk kerstsfeertje in de tuin.
'(Ben zelf ook een beetje minder creatief, komt vast weer)
Fijne kerstdagen