vrijdag 13 januari 2017

Alles heeft.

Alles heeft vannacht in het Oosten van dit landje een witte hoed gekregen.



De weermannen hadden sneeuw voorspeld.


Toch is het steeds een verrassing hoe het er uit ziet als je s'morgens wakker wordt.


En nu ik dit berichtje zit te schrijven valt de sneeuw weer met dikke vlokken uit de lucht.

Wat ik dit weekend ga doen?


Kruisjes tellen natuurlijk.


En de laatste draadjes afknippen dan kan de rand er om.

Heerlijk toch dit winterweer.
Als je maar niet naar buiten hoeft.

Fijn weekend.
Groeten
Marga


12 opmerkingen:

Monica zei

Wat het lekker binnen zitten en patchen betreft mag het van mij bij ons (in het westen) ook wel sneeuwen hoor :-)

Tilly zei

Heerlijk weer om te handwerken. Veel plezier!

Marjan zei

Wat een mooie witte wereld bij jullie. Bij ons geen sneeuw maar een heerlijk zonnetje en een lekker windje. Dat laatste gaat vanavond wel veranderen naar storm zeggen ze....nu dus eerst maar naar buiten voor een lekkere frisse neus en daarna aan het handwerken.
Groetjes weer

Will en Bob zei

Wat prachtig die sneeuw bij jullie. Hier in Zeeland is geen sneeuw.
Wel koud, dus heerlijk binnen met een handwerkje is een goed idee.
Fijn weekend, groetjes Will

Floor zei

Gisteren begon het hier (Utrecht) ook om 11 uur te sneeuwen.
Vannacht om half 2 (plasje doen) hadden we een witte wereld met een flinke laag.
Toen ik wakker werd vanmorgen regende het hard en was vrijwel alles weer weg.
Bij jullie is het dus blijven liggen. Ziet er mooi uit.
GRoetjes,
Floor

Marja Rijnsburger zei

Hier in het westen weinig wit tot nu toe.
Mooie foto's heb je ervan gemaakt.
Fijn weekend.
Groetjes Marja
🌷🌷🌷

Mirjam zei

Het is prachtig buiten, als er zo'n pak sneeuw ligt. Hier jammer genoeg niets gevallen behalve natte sneeuw en hagel. Er is niets van blijven liggen.
Lekker hoor, om dan zo je dagen te vullen met handwerken.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Frederika zei

Het ziet er naar uit dat jullie meer sneeuw hebben dan wij hier in het "hoge noorden". Heerlijk weer om te knutselen.

Guusje, zei

Je borduurwerk wordt prachtig. Mooie fotos van de sneeuw hier was het vrijdag ook raak. Succes met het afwerken van de quilt.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat mooi toch, zo'n tuin met verse sneeuw. Hier hebben we alleen een klein beetje natte sneeuw gehad. gelukkig voor mij, dan kan ik morgen lekker op de fiets naar de bee. Anders ben ik afhankelijk van mijn man, want ik heb geen rijbewijs.
Wat een prachtig borduurwerk, wat zul je er fijn aan gewerkt hebben dit weekend!
Groetjes, Cisca

Elizabeth zei

Zooooo, er lag bij jullie wel veel meer dan bij ons in het westen ...
Wij hadden maar zo'n dun miezerig laagje en niks op de bomen of de bosjes.
Mooi gezicht hoor al dat wit in je tuin!
En oh..., dat borduurwerk van je ... ik ben er verliefd op...

Groetjes, Elizabeth

Conny's-blog zei

Als je er niet door moet en vooral ver Is het prachtig en gezond weer.
Zeker om dan te kunnen handwerken. Mooi je borduurwerk.....liefs.conny