donderdag 31 maart 2016

Vandaag.

Vandaag 46 jaar geleden werd onze oudste zoon geboren.

Het was een prachtige warme voorjaarsdag, gek he dat je als moeder nooit dit soort details vergeet.

Erg warm was het vandaag niet maar als je dan even een rondje in de tuin maakt en de eerst bloem van de Camelia ontdekt kan mijn dag niet meer stuk.




Helemaal verscholen tussen alle bladeren beetje beschut voor de kou, geweldig.

As. zaterdag is het open huizen route in het hele land.

Kan je wel vertellen 


dit huis doet niet mee en is sinds een paar dagen bewoond.
Twee koolmeesjes zijn heel verliefd bezig om er een gezellig onderkomen van te maken.
Het lukt mij alleen niet om ze op de kiek te zetten ze zijn zo vlug.

Ze vliegen af en aan, het kastje was wel schoongemaakt maar ja iedereen heeft zo zijn eigen wensen als het over inrichten gaat.
Ik wens ze veel geluk toe.


Geluk hadden vorige week ook deze twee mannen.
Het was niet warm tijdens dit klusje in onze tuin maar wij mogen van geluk spreken dat je met een buurman samen dergelijke klusjes kunt doen.


 Er een buurvrouw langskomt ( die ook mijn blog leest) met lapjes om stukjes af te knippen voor mijn mandjes.


En ik geniet van de gele violen die in de potten hangen onder onze overkapping.

Een mooie dag om te denken aan die dag 46 jaar geleden.

Groeten
Marga

8 opmerkingen:

Floor zei

Gefeliciteerd Marga met de verjaardag van jullie oudste zoon.
Grappig, onze oudste is ook 46 jaar geleden geboren, maar dat was eind januari, dus ietsjes ouder.
Bij mij was het koud, maar binnen gelukkig niet.
Lekker tuinweer hè, ach als het koud is en je werkt, dat word je vanzelf warm.
Lief dat de buurman jullie helpt.
Geniet dit weekend van de zon.

tiny zei

Gefeliciteerd met je zoon. Wat kunnen de koolmezen druk zijn met inrichten hier zijn ze ook in de weer. Leuk om te zien . Fijn dat je zulke lieve buren heb die je een handje helpen als het nodig is. En je ook nog verwennen met mooie lapjes.
Fijn weekend Tiny

Elizabeth zei

Wat fijn om zo goed met je buren te zijn!
En ik zie dat jullie een geweldig mooie tuin hebben, dat wordt weer lekker genieten de komende dagen.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, ja dan gaan je gedachten als moeder altijd weer even terug hè...

Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

Kiekplaotiesenzo zei

geweldig mooie camelia, prachtige kleur en daar kun je echt blij van worden he
groetjes,

Mirjam zei

Hoi Marga,
Alsnog gefeliciteerd met je jarige zoon. Waar blijven de jaren toch?
Wat een super mooie Camelia heb je daar in je tuin, met dat gestreepte blad. En wat leuk dat er koolmeesjes in het huisje zijn komen wonen. Altijd gezellig in de tuin. Heerlijk dat er weer zo gewerkt kan worden in de tuin. Ik was ook al een beetje bezig. En daar geniet ik dan echt van. En wat lief van je buurvrouw dat ze met die lapjes kwam. Heel mooie kleuren hoor.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Johanna Zweden zei

Nog gefeliciteerd jullie met jullie zoon,en zoon natuurlijk,

heerlijk die herinneringen

Fijne zondag groetjes uit Zweden

Frederika zei

Gefeliciteerd . Wat mooi staat de Camelia in bloei. leuk om te zien.

Trui zei

Van harte gefeliciteerd nog met je zoon! En ik ben heel benieuwd of het je gaat lukken de kleine koolmeesjes uit te zien vliegen!
Groetjes, Trudy