vrijdag 1 mei 2015

Tante Sara.

Tante Sara   ze lag al zo lang geduldig op bed te wachten om opgepakt en afgemaakt te worden.
Nou dat laatste zal nog wel even duren maar ze is weer van bed af  in mijn handen dus er word aan gewerkt.

Manlief en oudste zoon hebben een hobby en zijn daarom samen een paar dagen naar Luxemburg geweest.



Manlief op zijn oldtimer de  motor Vespa  en oudste zoon op zijn oude Jawa.
Met een onderkomen aan de rivier de Sure hebben ze samen genoten van de tochtjes die gemaakt zijn in de Ardennen.

Voor mij het moment om Tante Sara eindelijk weer eens op te pakken.


Het middenstuk was al een tijdje af en lag te wachten om geplaatst te worden.



en zit nu eindelijk vast.


Het mandje kan nog wat vulling gebruiken zodat het iets voller lijkt en dan kan de lichte buitenrand er omheen.
Een hele klus om al die hexjes vast te zetten dus maar even doorzetten want dan kan ik met het echte quiltwerk aan de slag.

Soms moet je gewoon doorpakken en dat heb ik gedaan.


Nou ja doorpakken ik heb een begin gemaakt met het ordenen van mijn stofjes want dat werd hoog tijd.

Ik zag door de bomen het bos nou ja de lapjes niet meer en de lade het dienblad en de tafel waren een wirwar van kleurtjes.
Het begin is er.

Dus manlief mag nog een keer op stap want de uurtjes alleen zijn heel goed besteed.

Fijne week.
Groeten
Marga




Geen opmerkingen: