dinsdag 18 november 2014

Even voorstellen.

                                       Mijn naam is Saartje.


Het vrouwtje is de hele week druk geweest om van mij een mooie teckel te maken.

Want weet je zij vind teckels zo leuk.

Ze mompelde nog iets over een boom of zo maar dat doet ze misschien later.




Nu gaat ze mij oprollen en inpakken in een mooi papiertje en dan wordt ik samen met de andere pakjes in een jute zak gestopt.

Ze heeft het steeds over Sinterklaas en Zwarte Piet en dat dat zo leuk is.

Ik ben heel benieuwd wat dat is want ik moet nog even wachten tot 6 december.
Dan komen er kinderen hier in huis met hun Papa's  en Mama's  dat vind ze zo gezellig en daarom is ze zo druk.

De kindjes mogen dan al die cadeautjes uitpakken en zij heeft mij vertelt dat ik dan met een heel klein meisje mee naar huis mag.

Dat meisje vind hondjes ook zo leuk. Daarom.

En wil je weten wat de naam is van dat meisje?

Ze lijkt op mij want zij heet Sara!

                           Ik wens jullie nog een hele fijne week.

                                             Groetjes van 





17 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een schatje. Daar zal Sara blij mee zijn!!!
groetjes
Wietske

petronella zei

Leuk!! Gezellige tijd toch die donkere dagen voor Sint en Kerst!

Ieke78 zei

Wat een lief hondje!

Lida zei

Hé Saar wat ben je leuk en wat zal de ontvanger blij zijn met zo'n schattige hond! Groetjes
Lida

Elizabeth zei

Dat is allemaal heel spannend!
Maar je bent een hele mooie en wijze hond, dat begrijp ik wel... en het vrouwtje dat je maakte niet minder!
Tel de nachtjes maar af tot 6 december...

Floor zei

Leuk die teckel, vooral dat loshangende oortje. Altijd leuk om zelfgemaakte kadootjes te geven en te krijgen.

Guusje, zei

Wat is het een erg mooie teckel en wat zal ze er blij mee zijn.

tiny zei

Wat zal Sara daar blij mee zijn.

Unknown zei

Wat leuk,die wil ook graag.Wij hebben zelf een teckel en ik spaar teckels.Waar heb je het patroon gevonden?
Maaike

Marga (MarPie) zei

Ja dan is Sinterklaas feest erg leuk zo.
Je kan je nu al verheugen op de blije toetjes.

¶¿/////////////////////////Groetjes,
Marga♥

Willy zei

Wat ben je leuk en wat is Marga een fijne hulp voor de Sint en Pieten.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een schattige teckel, maar wel zielig voor haar dat ze in de zak moet. Gelukkig mag ze straks naar een nieuw bazinnetje.
Groeten, Joke

Johanna Zweden zei

Wat leuk
Groetjes uit zweden een fijn weekeinden

Anoniem zei

Wat L*E*U*K*

quiltsathome zei

Wat een enig idee !
ik denk dat Sara heel blij zal zijn met haar Saartje.

Mrs. Sutherland zei

Daar worden meisjes heel blij van! Teckels hebben mijn hart ook gestolen en er loopt er hier al één 13 jaar rond. Deze is helemaal ideaal, want die hoef je met dit koude weer niet uit te laten.
Fijn weekeinde !
Groet, Mar

Else zei

Wat een lief quiltje!