zondag 10 augustus 2014

Merklap - randjesrol.

Even een foto om te laten zien hoe het verder gaat met mijn merklap / randjesrol.




Nadat ik de namen van de kinderen had verwerkt heb ik weer een paar randjes geborduurd afgewisseld met een leuk patroontje.

En toen was het de beurt om er iets van mijn hobby´s in te verwerken.
De naaimachine ik zou niet weten wat ik zonder haar of is het een hem moet beginnen.

En dan weer een paar schattige randjes.
Wat zo´n  RANDJE PER WEEK al niet te weeg kan brengen.

Bij mij heeft het heel veel los gemaakt.

Afgelopen week was ik aan het surfen.
Nou niet op het water hoor dat zou er met mij op een plank niet uitzien.
Maar gewoon op het wereldwijde net.
Gevaarlijk dat wel want je weet niet wie er allemaal meekijken maar ik kwam deze tegen.


En ik was verkocht.

Ik heb op haar site gekeken om het patroon te bestellen.
Nu heeft zij een aanbieding maar ik vraag mij af krijg je het patroon digitaal of wordt het per post toegestuurd.
En de afmeting daar kom ik ook niet uit.
Is er iemand die daar het antwoord op weet.

Het lijkt mij zo leuk om er mee aan de slag te gaan.
Net zoals het schoollapje van mijn moeder maar daarover schrijf ik later nog wel eens.

Fijne week.
Groeten
Marga

9 opmerkingen:

Floor zei

Inderdaad een prachtig patroon.
Als je op haar site ben, kan je haar toch een mail sturen om het te vragen?
Maar ik denk haast wel dat het met een mail komt en dat je het zelf kunt uitprinten, wel zo makkelijk toch?

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hoi Marga,
Zie nu je berichtje en vroeg me af of je al verder bent gekomen .
Laat maar even weten anders zoek ik het alsnog voor je uit…
groetjes
Wietske

Johanna Zweden zei

Deze is schitterend
heb je net een mail gestuurd, ik heb veel patronen van haar, ik heb ze digi ontvangen
Mooi je merklapje heel apart
Groetjes uit Zweden

Willy zei

Wat is het randenlapje mooi geworden. Ik zie dat je al een heleboel hulp hebt bij het nieuwe patroon. Het is een mooie! Groetjes,

Elizabeth zei

Je randjeslap wordt, nee is (!) is heel mooi, Marga. Het wordt wel helemaal iets van jezelf hè doordat je er een persoonlijke touch aan geeft.. Prachtig!
Het borduurwerk dat je laat zien, ken ik niet. Ik ga ook maar niet kijken, want surfen is best 'gevaarlijk'...
Maar ik zou liever een papieren patroon opgestuurd krijgen dan een digi; vaak is het gescand en is de kwaliteit minder of vallen er stukjes weg...
Maar we gaan er vast nog van horen!

Anoniem zei

ik zou je eventueel wel aan de patronen kunnen helpen.
Mail me maar:marja-eeldert@planet.nl

Marga (MarPie) zei

Wat ga jij goed met je randjeslap en je maakt hem zo mooi persoonlijk met al die speciale dingen erbij.
Lees het al er zijn genoeg dames die je helpen met het patroon, geweldig vind ik dat.

Groetjes,
Marga♥

Tania zei

Volgens mij heeft Manuela deze lap gemaakt. Misschien kan je bij haar terecht voor wat vragen. Haar blog : http://manuelasflowergarden.blogspot.be

Annelein zei

Ik vond het ook erg leuk om jou eens in het "echie" te hebben gezien.

De Romantique Sampler is een leuk werkje om mee bezig te zijn. Op de site van Angie lees ik dat de afmeting 260 x 260 kruisjes is.

Het is een erg leuk werkje om te borduren

De patronen kreeg ik digitaal toegestuurd.

Na het printen plakte ik de verschillende delen aan elkaar met een plakbandje. Dat vond ik makkelijker werken.